با تلاش پلیس نرماشیر ؛

کشف ده کیلو گرم هروئین در شهرستان نرماشیر

رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر از کشف ده کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در محور مواصلاتی زاهدان به بم خبر داد.

کشف ده کیلو گرم  هروئین در شهرستان نرماشیربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  بنا به اعلام دادگستری کرمان،سید علی متولی گفت: صبح امروز ماموران پلیس مبارزه مواد مخدر در محور زاهدان-بم به یک دستگاه خودرویی 206 مشکوک شدند.

وی افزود: پس از توقیف و بازرسی از خودروی مذکور مقدار ده کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین که به صورت حرفه ایی جاسازی گردیده بود، کشف شد.

این مقام قضائی با بیان اینکه در این رابطه چهار نفر دستگیر شده اند،افزود: دو دستگاه خودرو و یک گوشی تلفن همراه نیز توقیف گردیده است.

رئیس دادگاه عمومی نرماشیر اظهار کرد: متهمین قصد عبور این مواد مخدر از سیستان بلوچستان به شهرهای مرکزی کشور را داشتند که در شهرستان نرماشیر متوقف شدند.

متولی بیان داشت: متهمین با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند و پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بم ارجاع گردیده است.

 استان کرمان بدلیل موقعیت جغرافیایی وهمجواری با استان های هم مرز با کشورهای افغانستان وپاکستان محل ترانزیت موادمخدر به سایر استان های کشور می باشد و دستگاه های انتظامی وامنیتی استان کرمان همواره در خاکریز مقدم مبازه با مواد مخدر بوده اند.

انتهای پیام/ح

پلیس نرماشیر10کیلو هروئین از قاچاقچیان کشف کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار