جهت حضور در مسابقات رده های سنی آسیا؛

ترکیب نهایی تیم ملی شیرجه امروز مشخص می شود

ترکیب نهایی تیم ملی شیرجه جهت حضور در مسابقات رده های سنی آسیا امروز مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اسامی شیرجه روهای اعزامی به رقابت های رده سنی آسیا 2017 امروز پس از تست گیری در استخر آزادی مشخص می شود. مسابقات رده های سنی آسیا هر دو سال یک بار برگزار می شود. امسال ازبکستان میزبان این رقابت هاست. در دوره قبل این رقابت ها که در بانکوک تایلند برگزار شد تیم ملی شیرجه با کسب ۹ مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد. سه مدال طلا، دو نقره و سه برنز حاصل کار شیرجه روها بود. تیم ملی شیرجه به همراه تیم شنا 16 شهریور عازم ازبکستان می شوند.


رضا خیبری نژاد سرمربی تیم ملی شیرجه در مسابقات رده های سنی ازبکستان درباره اردوی این تیم اظهار داشت: 16 شیرجه روی برگزیده از مسابقات قهرمانی کشور از یک ماه گذشته برای آمادگی هر چه بیشتر جهت حضور در رقابت های رده های سنی آسیا وارد اردو شدند. بعد از گذشت یک مرحله 4 نفر از این افراد از تیم جدا شدند. امروز نیز آخرین تست آمادگی در استخر آزادی برگزار می شود و نهایتا 8 نفر به ازبکستان اعزام می شوند.


او اظهار داشت: در رده سنی  12- 13 یک نفر، 14-15 دو نفر،15-18 دو نفر و در رده بزرگسالان سه نفر به ازبکستان اعزام می شوند. در رده بزرگسالان حضور نظرپور و ولی پور قطعی شده است و نفر سوم از میان علی شکول، حامد بزمی و سجاد آب خیز انتخاب می شود.


خیبری نژاد تصریح کرد: زمان اردو کم بود و به همین دلیل نتوانستیم تمرینات بدنسازی داشته باشیم. البته قبل از این شیرجه روها در استان های خود تمریناتی داشتند. در این مدت به حرکات جدیدی در هر رده سنی رسیده ایم. امیدوارم روند تمرین رو به رشد باشد تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

انتهای پیام /

تیم ملی شیرجه در آستانه اعزام به مسابقات رده های سنی آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار