بازگشت 133 واحد صنعتی راكد و نيمه راكد استان به چرخه توليد

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری كرمانشاه گفت: با تلاش و پيگری صورت گرفته 133 واحد صنعتی راكد و نيمه راكد استان با 4134 نفر اشتغالزایی به چرخه توليد بازگشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا رحيمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری كرمانشاه گفت: با تلاش های صورت گرفته طی چهار سال دوران در استان كرمانشاه 133 واحد راكد و نيمه فعال با سرمايه گذاری بالغ بر 386 میلیارد تومان به چرخه توليد بازگشتند.

وی افزود: از ميان اين واحدهای فعال شده 16 واحد در حوزه صنايع شيميايی، 29 واحد در حوزه صنايع شيميايی و سلولوزی، 26 واحد در حوزه صنايع غذايی، هفت واحد در حوزه صنايع غذايی و دارويی، 17 واحد در حوزه كانی، 16 واحد در حوزه كانی های غيرفلزی، سه واحد در حوزه صنايع فلزی و 18 واحد در حوزه صنايع فلزی و برق و الكترونيك قرار دارند.

اين مدير ارشد اقتصادی ادامه داد: با فعال شدن اين واحدها زمينه اشتغال 4134 نفر از جوانان كرمانشاهی فراهم شد كه جای خوشحالی بسيار دارد و  براساس برآوردهای صورت گرفته حداقل 60 واحد صنعتی راكد در استان کرمانشاه و  بيش از 100 واحد از مجموعه های نيمه راكد نيز تا پايان سال کاملاً فعال می شوند.

 

انتهای پیام/ز

اشتغالزایی بیش از 4هزار نفر از جوانان کرمانشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار