انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی مراغه و خداجو

اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مراغه و خداجو در آیینی با رای اعضای این شوراها انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در آیین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر مراغه که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، از بین 2 گزینه یحیی غلامی و احمد ملکی، یحیی غلامی با کسب چهار رای از مجموع هفت رای به عنوان رئیس جدید این شورا انتخاب شد.

همچنین علی عباسی و ناظم عزیزی به عنوان تنها نامزد نایب رئیسی و منشی شورا، هرکدام با کسب 6 رای به این سمت ها انتخاب شدند.

فرماندار مراغه در این آیین با اشاره به جایگاه تاریخی و ظرفیت های این شهرستان گفت: با توجه به اجرای طرح های بزرگ درمانی و نیز آزادراه مراغه - هشترود، فصل جدیدی در توسعه این شهرستان آغاز شده است.

ظفر محمدی افزود: شوراهای اسلامی شهر به عنوان بازوان توسعه و عمران شهری، نقش مهمی در اجرای طرح های بزرگ و تحول آفرین شهرستان ایفا می کنند.

وی با اشاره به آغاز به کار فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: با انجام انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر، زمینه برای خدمت رسانی بهتر برای شهروندان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس آیین نامه شوراهای اسلامی شهر، شهردار مراغه با رایزنی و انتخاب اعضای شورای شهر تا پایان وقت امروز انجام خواهد شد و در غیر این صورت یک نفر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب می شود.

یحیی غلامی رئیس جدید شورای شهر مراغه نیز با اشاره به روند انتخاب شهردار جدید مراغه گفت: شهردار مراغه عصر امروز از بین سه گزینه که برنامه های خود را به این شورا ارائه کرده اند، انتخاب می شود.

انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر خداجو
اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر خداجو نیز با حضور پنج عضو این شورا و با برگزاری آیین تحلیف، انتخاب شد.

در این آیین، از مجموع پنج رای این اعضا، زعفر خلیل پور با کسب چهار رای به عنوان رئیس و فرشید باقری و حامد امامی به ترتیب با کسب سه رای از پنج رای به عنوان نائب رئیس و منشی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خداجو انتخاب شدند.

بر اساس آیین نامه شورای اسلامی شهر خداجو، شهردار این شهر امروز با رای اعضای این شورا انتخاب و در صورت عدم انتخاب شهرداری، سرپرستی از بین کارکنان آن انتخاب خواهد شد.

شورای اسلامی شهر مراغه با هفت عضو اصلی و شورای اسلامی شهر خداجو با پنج عضو اصلی فعالیت خود را در پنجمین دوره این شورا، به صورت رسمی آغاز کردند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.