فرمانده نیروی انتظامی خبر داد؛

استقرار گروه‌های سازمان‌یافته برای مبارزه با قاچاق در گلوگاه‌ها

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق گروه های سازمان یافته ای در گلوگاه ها برای کنترل و جلوگیری از ورود کالای قاچاق مستقر هستند.

استقرار گروه‌های سازمان‌یافته برای مبارزه با قاچاق در گلوگاه‌هابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حسین اشتری ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: نیروی انتظامی بر اساس نظر سنجی مردمی که در سطح کشور انجام شده است، توانسته در بین ۳۲ دستگاه موجود رتبه چهارم را کسب کند. تلاش ما این است که بتوانیم با بروز کردن تجهیزات، امکانات و آموزش‌های حرفه‌ای به پرسنل بتوانیم میزان رضایت مردم را نسبت به نیروی انتظامی افزایش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) بیان کرد: برای تحقق اهداف در راستای افزایش رضایت مندی مردم باید تلاش کنیم با استفاده از تجارب نیروهای گذشته، فرمایشات رهبری و با منطق و عقلانیت فعالیت کنیم.

اشتری تصریح کرد: امنیت کشور ما در فضایی که در اطراف ما جنگ و نا امنی بسیاری است، مثال زدنی است و باید برای تداوم آن باید تلاش مظاعف شود.

وی بیان کرد: اکنون گروه‌های مختلف تروریستی و باندهای مواد مخدر قصد ورود به کشور ما برای بر هم زدن این امنیت دارند و ما باید مانند گذشته مقتدرانه و هوشمندانه عمل کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) گفت: استان بوشهر یکی از مهمترین استان های مرزی در کشور محسوب می شود چرا که دارای ۹۵ درصد صادرات نفتی و بیش از ۶۰ درصد گاز کشور در اینجا تولید می شود.

اشتری بیان کرد: در راستای مبارزه با کالای قاچاق نیز گروه‌های سازمان یافته‌ای در کلوگاه‌ها برای کنترل و جلوگیری از ورود کالای قاچاق مستقر هستند.

در این آئین از فعالیت های پنج ساله سردار حیدر عباس زاده در مسئولیت فرماندهی انتظامی استان بوشهر تجلیل و سردار خلیل واعظی برای مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامی این استان منصوب شد.

انتهای پیام /پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.