مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری استان بوشهر:

ایستگاه پمپاژ نخلستان و کلل دشتستان قطع شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: ایستگاه پمپاژ کلل و پمپاژ نخلستان دشتستان به مدت ۷۲ ساعت به سبب تخلیه رسوب سدرئیسعلی دلواری و بند انحرافی شبانکاره قطع شد.

ایستگاه پمپاژ نخلستان و کلل دشتستان قطع شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید مهدی موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران در آبپخش دشتستان با اشاره به قطع آب ایستگاه پمپاژ کلل و ایستگاه پمپاژ نخلستان دشتستان اظهار داشت: به منظور تخلیه رسوبات سد رئیسعلی دلواری و بند انحرافی شبانکاره تخلیه کننده‌های سد رئیسعلی دلواری و دریچه‌های تخلیه رسوب بند انحرافی شبانکاره  به بالا کشیده می‌شود.

وی بیان کرد: بالطبع با تخلیه رسوبات سد رئیسعلی دلواری و بند انحرافی شبانکاره دبی آب رودخانه شاپور برای چندین ساعت آینده افزایش بسیار زیادی دارد که این آب را به بستر رودخانه و به سمت پایین دست هدایت می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه این آب با درصد بسیار زیادی گل و لای همراه دارد الکتروپمپ‌های ایستگاه پمپاژ کلل در شبکه آبپخش و ایستگاه پمپاژ نخلستان در شبکه دالکی واقع در سعدآباد به مدت 72 ساعت از مدار خارج می‌شود.

موسوی افزود پس از اعلام وضعیت عادی رودخانه مجدداً این الکتروپمپ‌ها وارد مدار می‌‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم آب رودخانه شاپور شنا کردن در بستر رودخانه ممنوع است و از هم استانی‌های خواست تا از شنا در رودخانه جداً پرهیز کنند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.