نشست شورای اسلامی دوره پنجم شهر یزد با اصحاب رسانه/اواسط هفته آینده شهردا یزد معرفی خواهدشد

اولین نشست شورای اسلامی دوره پنجم شهر یزد با حضور اصحاب رسانه در شورای اسلامی شهر یزد برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سخنگوی شورای اسلامی دوره پنجم شهر یزد از اعتماد مردم قدردانی کرد و گفت: سعی داریم در این ۴ سال امانت دارخوبی باشیم واز تمام داشته‌های یزد حفاظت کنیم و نسل‌های آینده یزدی را وارثان داشته‌های امروز بدانیم.

سخنگوی شورای اسلامی دوره پنجم یزد به مهمترین کلیدواژه در حل مسائل شهرافزود:مهمترین کلیدواژه در حل مسائل شهر، توجه به مسائل فرهنگی واجتماعی است ومهمترین کار شورا فرهنگسازی است که رسانه‌های می توانند بهترین یارشورا در حل این مسائل باشند.

سخنگوی شورای اسلامی دوره پنجم یزد ارتقای فرهنگ یزدی رامهمترین هدف شورا بیان کردوگفت: رسانه‌ها یار دوازدهم شورا هستند و اولین جلسه بارسانه‌ها دراولین روز کاری نشان از توجه ویژه به رسانه هاست .

سفید رئیس شورای پنجم از انتخاب امینی مقدم برای سرپرست شهرداری گفت:به تشخیص اکثریت اعضای شورای شهر دوره پنجم بهترین گزینه بعنوان سرپرست موقت شهرداری امینی مقدم می‌باشد.

وی از ترکیب شورا اظهار رضایت کرد و گفت: ترکیب شورا از اصناف، فرهنگیان، بانوان و گرایش‌های مختلف فکری تشکیل شده که نشان ازانتخاب هوشمندانه مردم استان یزد است

سفید از برنامه‌های اصلی شورا را پذیرفتن پیشنهادات و انتقادات، مشارکت جویی و سالم سازی شهرداری عنوان کرد و خطاب به رسانه‌ها گفت:: برای توسعه شهر انتقاد را مطرح کنیم و جدی و پیگیر باشیم، اما تخریب نکنیم و به یکدیگر احترام بگذاریم.

لازم به ذکر است تا اواسط هفته آینده شهردا یزد معرفی خواهدشد.

انتهای پیام/ص

اولین نشست شورای اسلامی دوره پنجم شهر یزد با اصحاب رسانه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار