رئیس صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد؛

انجام بیش از ۹ هزار بازرسی از واحدهای صنفی دشتستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از انجام ۹ هزارو ۱۴۲ مورد بازرسی از ابتدای سالجاری در سطح واحدهای صنفی شهرستان خبر داد.

انجام بیش از ۹ هزار بازرسی از واحدهای صنفی دشتستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهسوار قائدی صبح چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت واحدهای صنفی دشتستان اظهار داشت: این بازرسی‌ها در راستای حمایت از مصرف کنندگان با بهره گیری از ظرفیت بازرسان مستقر در این اداره از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفته است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها که توسط بازرسان اداره به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه در همه بخش‌های شهرستان انجام شده ۳۱۲ فقره پرونده تخلف تنظیم شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده های متشکله ۵۷۷ میلیون ریال عنوان کرد که جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده تا حکم آنها صادر شود.

وی بازرسی از نانوایی‌ها را جزو برنامه‌های اصلی و اولویت دار عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۸۰ بازرسی از نانوایی‌ها در سطح شهرستان صورت گرفته که برای ۳۸ واحد نانوایی پرونده تخلف تشکیل شده است که اهم تخلف پرونده‌های متشکله کم فروشی و عدم درج قیمت است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان از همشهریان گرامی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفی مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره اطلاع دهند تا توسط بازرسان اداره بررسی و درصورت احراز تخلف نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.