با برگزاری انتخابات هیات رئیسه پنجمبن دوره شورای شهر سردشت؛

یک بانو رئیس شورای اسلامی شهر سردشت شد

ستاره فتاح پور به عنوان رئیس دوره پنجم شورای شهر سردشت انتخاب شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مراسم تحلیف شورای شهر پنجم سردشت با حضور فرماندار و اصحاب رسانه در محل سالن فرمانداری سردشت برگزار شد.

نژاد جهانی  فرماندار سردشت در آغاز مراسم تحلیف شورای شهر پنجم سردشت با تشکر از شوراهای دور چهارم  سردشت گفت : امیدواریم شروع بکار دوره  پنجم شوراهای  سردشت به معنای فراموش کردن  شوراهای گذشته نباشد و  در  فرصت ها و  مناسبت هایی که ایجاد می شود برای  همفکری و تبادل نظر  از آنان دعوت شود.

نژاد جهانی با اشاره به انتخاب یکی  از  اعضای شورا  به  عنوان رئیس گفت : باور  بنده  بر این است که شان شورا، شان انتخابی است  و  از دیدگاه ما  رئیس ، عضو ساده  و  منشی و خزانه دار ، یک جایگاه داشته و تفاوتی  ندارند و ما نیز نحوه ی  مدیریت رئیس بر اعضای شورا  را رصد میکنیم و جزو ملاک های ارزیابی عملکرد به حساب می آید و  امیدواریم تلاش شود موضوعات تخصصی تر شوند و بصورت  مستمر  هریک  از  اعضا در جلسات حضور یابند.

در ادامه جلسه سوگندنامه  اعضای شورای  شهر پنجم  قرائت شد و  رای گیری برای انتخاب رئیس شورا ، نائب رئیس و منشی صورت گرفت که در پایان ستاره فتاح پور  بعنوان رئیس شورا ، کامل ثنائی نائب رئیس شورا  و  عثمان محمودپوری به عنوان منشی شورا  انتخاب شدند.

انتهای پیام/ح

اعضای هیات رئیسه شورای شهر سر دشت انتخاب شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.