انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای تکمیل و ساخت کتابخانه در قروه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای تکمیل و ساخت کتابخانه در قروه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ اسماعیل احمدی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با اشاره به اینکه موضوع این تفاهم نامه کتابخانه عمومی نیمه کاره (شماره 3) شهرستان قروه است،گفت: در این تفاهم‌نامه 10 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از این کتابخانه اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی متعهد به پرداخت مبلغ 5 میلیارد ریال شده است و 50 درصد بقیه اعتبار توسط فرمانداری قروه تخصیص پیدا می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان گفت: بر اساس تعهدات صورت گرفته پرداخت‌ها از سوی طرفین در سه قسط انجام می‌شود که پرداخت قسط نخست توسط فرمانداری و پرداخت پایانی نیز توسط بنیاد قلم‌چی است.

  احمدی با اشاره به اینکه  پیمانکار ساخت و تکمیل پروژه مذکور از اداره کل راه و شهرسازی به اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان انتقال می‌یابد، بیان کرد: بر اساس برنامه و تعهدات طرفین پروژه باید در ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گفته وی: مطابق تفاهم‌نامه کتابخانه مذکور پس از ساخت و بهره‌برداری با عنوان «بنیاد قلم چی» نام‌گذاری می‌شود و قرار است به صورت هم‌زمان به برادران و خواهران خدمات ارائه دهد.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان افزود: عملیات ساخت کتابخانه شماره 3 قروه که از طرح‌های مصوب ملی است  از سال 85 آغاز شده و پس از 60 درصد پیشرفت به دلیل نبود اعتبار در سال 89 متوقف شده است.

احمدی گفت: این پروژه که در بخش شرقی شهر قروه واقع شده است در سه طبقه و با زیربنای 1200 مترمربع ساخته می‌شود.

انتهای پیام/م ح

پیش بینی اعتبار 10 میلیارد ریالی برای ساخت کتابخانه "شماره 3" قروه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.