واکنش جالب مردم، ورزشکاران و هنرمندان به پوشیدن روپوش پزشکان+ فیلم

روپوش سفید برای پزشکان دنیایی از حرف و تعهد دارد، از این رو بسیاری از مردم، ورزشکاران و هنرمندان معتقدند پوشیدن لباس پزشکی لیافت می‌خواهد.

واکنش جالب مردم، ورزشکاران و هنرمندان به پوشیدن روپوش پزشکان+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابتدای شهریور ماه هر سال در تقویم شمسی روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا  و روز پزشک نامگذاری شده است، مردی که با پژوهش و البته ایمان، حکیمانه بیماران خود را مداوا می‌کرد.

پزشکان به دلیل حساسیت‌های شغلی و ارتباط تنگاتنگ روحی و روانی با بیماران از جایگاه خاصی در تمام دنیا برخوردارند و سالها برای رسیدن به این جایگاه علاوه بر دروس علمی، پژوهش و تحقیق باید مهربانی، عشق و محبت را نیز بیش از پیش بیاموزند زیرا ارتباط با بیمار پیش از آغاز درمان نیازمند روحیه بخشی از سوی پزشکان است.

به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک واکنش‌های مردم برای پوشیدن لباس سفید پزشکی بسیار جالب و قابل توجه بود. عده‌ای حاضر نبودند این لباس را بپوشند، برخی بر آن بوسه زدند و گفتند این لباس مسئولیت دارد، عده ای دیگر خاطره خوشی از روپوش سفید پزشکی نداشتند.

همچنین پاسخ آنها به این سوال که اگر پزشک بودید چه می‌کردید نیز متفاوت بود، اما نکته مشترک در بیشتر پاسخ‌ها خوش‌رویی و توجه ویژه به بیماران و همچنین کمک به نیازمندان عنوان شد.

در ادامه فیلمی جالب از گفتگو با مردم، هنرمندان و ورزشکاران برای پوشیدن لباس سفید پزشکی ببینید.

انتهای پیام/

انتظار مردم از پزشکان چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.