برگزاری مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای شهر رشت

مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت امروز در فرمانداری این شهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد احمدی پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان امروز در مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی رشت با بیان اینکه مردم گیلان با حضور در انتخابات 29 اردیبهشت بار دیگر مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند، گفت: اعضای جدید شوراهای اسلامی باید با تکیه بر اعتماد عمومی و با صداقت و امانتداری عزم خود را برای رفع مشکلات مردم جزم کنند.

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات امسال افزود: میانگین حضور مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی از میانگین کشوری بالاتر بود و این امر وظیفه مسئولان را در خدمت رسانی بیشتر می کند.

جبار کوچکی نژاد یکی از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به مشکلات این شهر گفت: شهر رشت با مشکلات زیر ساختی فراوانی روبروست که باید با همدلی و وفاق برای رفع آن گام برداریم.

سیروس شفقی، فرماندار رشت هم با اشاره به ضرورت تکمیل طرح های عمرانی این شهرستان گفت: با تصویب کمیته برنامه ریزی 5 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های عمرانی شهرستان رشت اختصاص یافته است.

احمد آقایی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان هم گفت: انتظار می رود اعضای شورای های اسلامی حفظ حقوق بیت المال و همبستگی را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

در پایان این مراسم اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت سوگند یاد کردند.

 

انتهای پیام/ع
 

سکان شورای اسلامی شهر رشت در دست اعضای جدید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.