اعلام ترکیب هیأت رئیسه شورای شهرهای بهبهان و تشان

ترکیب هیأت رئیسه شوراهای اسلامی شهرهای بهبهان و تشان مشخص شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی مظفری، فرماندار بهبهان در این خصوص گفت: امروز، همزمان با آغاز به کار رسمی فعالیت پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور، در شهرستان بهبهان نیز آیین تحلیف و تعیین ترکیب هیأت رئیسه شوراهای اسلامی 3 شهر از این شهرستان شامل شهرهای بهبهان، تشان و سردشت برگزار گردید.
وی بیان داشت: برای ریاست شورای اسلامی شهر بهبهان، فریدون قنواتی و نعمت‌اله دانائی کاندیدا شدند که در نهایت قنواتی با کسب 4 رأی از مجموع 7 رای، به عنوان رئیس شورا در نخستین سال فعالیت این شورا انتخاب شد و دانایی دیگر کاندیدای این انتخابات نیز 3 رأی کسب کرد.
مظفری اذعان کرد: همچنین  عبدالمجيد راوندی، تنها کاندیدای نایب رئیسی شورای شهر بهبهان بود که در نهایت از مجموع 7 رأی، موفق به کسب 5 رأی و 2 رأی نیز باطله اعلام شد. محمدهادی روحی‌پور نیز به عنوان تنها کاندیدای منشی هیات رییسه این شورا با کسب 5 رأی منشی شورا شد و 2 رأی نیز باطله بودند.
فرماندار بهبهان در خصوص ترکیب هیأت رئیس شورای 5 ‌نفره شهر تشان اظهار داشت: خداكرم جمشيدی با کسب 5 رأی به عنوان رئیس شورا، بهمن پورمسيری با کسب 5 رأی به عنوان نایب رئیس و مهدی شجاعی با کسب 5 رأی به عنوان منشی شورا انتخاب شدند. برای تمامی سمت‌های هیات رئیسه شورای شهر تشان تنها یک کاندیدا معرفی شده بود.
این مقام مسئول بیان کرد: در قانون جدید، خزانه‌دار شورا از ترکیب هیأت رئیسه شورای شهر حذف شده است. همچنین شهردار بهبهان نیز فردا تعیین و معرفی خواهد شد.
انتهای پیام/گ

نگاهی به ترکیب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.