در فلاورجان انجام شد

بهره برداری از 75 طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی در فلاورجان

75 طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی با اعتباری بیش از 300 میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان فلاورجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،خیابان ملاصدرا بطول یک هزار و 500 متر مربع و با هزینه ای بیش از 25 میلیارد ریال از جمله پروژه هایی بود که با حضور استاندار اصفهان در شهر فلاورجان به بهره برداری رسید.
همچنین با حضور استاندار اصفهان در شهر قهدریجان از توابع شهرستان فلاورجان، ورزشگاه اختصاصی بانوان در 2 طبقه با زیربنای یک هزار و 600 متر مربع و زورخانه پوریای ولی به مساحت 2 هزار و 300 متر مربع با اعتباری بیش از 35 میلیارد ریال و سالن ورزشی روستای کارویه با اعتباری بیش از 8 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

در شهر کلیشاد و سودرجان نیز هشت پروژه عمرانی و خدماتی از جمله بلوار کشاورز، جدول گذاری، روشنایی و آسفالت معابر سطح این شهر با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

عملیات احداث 2 واحد آموزشی خیر ساز، شامل مدرسه آیت آلله غفاری فلاورجان و مدرسه ابوذر کلیشاد نیز آغاز شد.

کارخانه بازیافت و تولید کود کمپوست شهرستان فلاورجان نیز با اعتباری بیش از 70 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه سفر استاندار اصفهان به شهرستان فلاورجان چندین پروژه عمرانی ، خدماتی و فرهنگی از جمله فرهنگسرای شهدا، ایستگاه آتش نشانی و احداث بلوار امیر کبیر با اعتباری بیش از 44 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.