انتخاب شهرداران و روسای شوراهای شهرستان‌های استان کرمانشاه

آیین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر‌های استان کرمانشاه امروز در محل فرمانداری هر شهرستان برگزار شد که البته در کرمانشاه به دلیل اختلاف نظر بین اعضا و عدم حضور عده‌ای در جلسه آیین تحلیف برگزار نشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین تحلیف اعضای شورای پنجم شهرستان روانسر و شاهو همچون سایر شهرستان‌های استان در حالی برگزار شد که در پایان این مراسم برای هیئت رئیسه شورای شهر روانسر محمد فتحی به عنوان رئیس، فریدون خرمی نائب رئیس، صباح مظفری خزانه‌دار، میثم رضایی منشی اول و سخنگو و کیومرث ملکی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

برای هیئت رئیسه شهر شاهو نیز لقمان یوسفی به عنوان رئیس، ستار فتحی نائب رئیس، کبیر محمودی خزانه‌دار، محمدمیرزا شریفی منشی اول و سخنگو و سامان بهرامی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

شهردار اسلام‌آبادغرب ابقا شد

در مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر اسلام‌آباد غرب و حمیل نیز مرزبان بخشم به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر اسلام‌آباد غرب، علی نوروزی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر حمیل و همایون نوری با کسب هفت رأی موافق و بدون مخالف و کامران جلوند با کسب پنج رأی موافق و بدون مخالف به عنوان شهرداران اسلام‌آبادغرب و حمیل ابقا شدند.

رئیس شورای شهر هرسین انتخاب شد

در جلسه انتخاب هیئت رئیسه و منشی شورای اسلامی شهر هرسین مراسم تحلیف برگزار شد و در ادامه با رأی مخفی اعضا مصطفی الله‌مرادی به عنوان رئیس، یوسف عسگرپور نائب رئیس، علی کرمی خزانه‌دار و مسلم صفری به عنوان منشی برای مدت یک سال انتخاب شدند.

عدم انتخاب رئیس شورای شهر بیستون

به دلیل غیبت دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بیستون انتخاب مراسم انتخاب اعضای هیئت رئیسه این شهر برگزار نشد.

تحلیف اعضای شورای شهر قصرشیرین

مراسم تحلیف شورا‌های جدید شهر و روستا در قصرشیرین برگزار شد و در مراسمی نیز از اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا شهرستان قصرشیرین در دوره چهارم تجلیل و اعضای منتخب دوره پنجم نیز تحلیف و شروع به کار کردند.

انتهای پیام /پ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.