معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

قم یکی از استان های شاخص تهدید جریان های تکفیری و داعشی

جمالی گفت:ما جزو استان‌های شاخص تهدید جریان‌های تکفیری و داعشی هستیم و تسلط کامل و کافی در حوزه امنیتی در استان قم وجود دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛احد جمالی ، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ،ظهر  چهارشنبه در نشست خبری استاندار قم به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: پروژه اصلی حوزه سیاسی در کشور مسئله انتخابات است.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات در ۲۹ اردیبهشت افزود: مردم ما در این دو انتخابات حماسه‌ای کم نظیر خلق کرده و سرمایه‌ اجتماعی نظام و حاکمیت را بالا بردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: با اشاره به اینکه شوراها نماد حاکمیت مردم هستند ،ما مردم را حاکم بر سرنوشت خود می‌دانیم و شوراها نماد این حاکمیت مردم هستند.

وی افزود: شهر قم را یکی از استان‌های هدف جریان‌های تکفیری و داعش دانست،در زمینه مسائل امنیتی با وفاقی که میان مسئولان در سطح استان وجود دارد، با وجود اینکه ما جزو استان‌های شاخص تهدید جریان‌های تکفیری و داعشی هستیم، تسلط کامل و کافی در حوزه امنیتی در استان قم وجود دارد.

جمالی گفت:با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان قم، پارک علم و فناوری قم در یکی دو سال اخیر بهبودی بسیار خوبی پیدا کرده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه ملی شرکت‌های دانش‌بنیان ادامه داد: حضور قم در این نمایشگاه به صورت شاخص و نمونه صورت گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم  تصریح کرد:با اشاره به تشکیل اتاق فکر رفع مسائل آسیب‌های اجتماعی در قم ، ارتباط استانداری قم با احزاب سیاسی کم نظیر بوده است. ما پنج نشست با احزاب مختلف داشتیم که خروجی بسیار خوبی هم داشت.

وی خاطرنشان کرد:با اشاره به انجام اقدامات مثبت در دولت یازدهم در قم ، امیدوارم با توجه به سیاست‌های دولت دوازهم استان قم بتواند یک استان پیشقدم در رسیدن به این اهداف باشد.

انتهای پیام/ح

قم یکی از استان‌های هدف جریان‌های تکفیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.