مدیرعامل شرکت برق استان خراسان جنوبی:

۱۲۸ پروژه برق‌رسانی در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان‌جنوبی از افتتاح و بهره‌برداری ۱۲۸ پروژه برق رسانی همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛محمدابراهیم شرکاء مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در راستای تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان و همچنین توجه و حمایت مسئولان استان به مناسبت هفته دولت ۱۲۸ پروژه توزیع برق در استان با اعتباری بالغ بر ۱۵۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: از مجموع ۱۲۸ پروژه برق‌رسانی در استان ۳۹ پروژه مربوط به احداث شبکه و تامین برق، ۶۴ پروژه مربوط به ترمیم و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، ۱۶ پروژه روشنایی معابر و ۹ پروژه نیز مربوط به اجرای طرح کنتور‌های فهام در استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی افزود: در هفته دولت امسال ۸۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط ۷۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۴۴ دستگاه ترانس با اعتباری بالغ بر ۱۵۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

شرکاء با اشاره به برخورداری ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت خانوار روستایی استان از نعمت برق اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۲ هزار و ۱۵۵ خانواراز نعمت نیروی برق بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شبکه‌های برق استان خراسان جنوبی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان با ۱۶۰۰ روستای برخوردار از نعمت برق و بالغ بر ۱۲ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۵ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۹۰۰۰ دستگاه ترانس، وظیفه خدمت رسانی به ۳۶۰ هزار مشترک را عهده‌دار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت توزیع برق استان بیان کرد: امیدواریم با اتکال به خداوند متعال، استفاده از خرد جمعی، تکنولوژی روز همچنین رعایت ارزش‌ها و اصول اخلاقی و تحت امر، ولی امر مسلمین و همسو با دولت تدبیر و امید بتوانیم با ارائه خدمات بدون وقفه رضایت مشترکان و مردم عزیز استان را کسب کنیم.

انتهای پیام/پ

 

محرومیت زدایی در مناطق محروم خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.