«مرتضی نظری» به سمت «رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش » منصوب شد

وزیر آموزش وپرورش طی حکمی «مرتضی نظری» را به سمت «رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی» منصوب کرد.

« مرتضي نظري» به سمت «رئیس مركز اطلاع رساني و روابط عمومي» منصوب شدبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیرآموزش وپرورش طی حکمی «مرتضی نظری» را به سمت «رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی» منصوب کرد. متن کامل حکم سید محمد بطحایی به شرح زیر است:

جناب آقای مرتضی نظری

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به سمت» رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی» منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های رئیس جمهور محترم با مشارکت و همفکری مدیران و کارشناسان محترم و مدیران کل استان‌ها برای تحقق اهداف زیر اهتمام ویژه داشته باشید:

تعیین خط مشی ها، ضوابط، اصول و معیار‌های لازم در امراطلاع رسانی.
هماهنگی و تعامل سازنده با تمامی خبرگزاری ها، مطبوعات، رسانه‌ها بالاخص صدا وسیما درجهت تحقق اهداف برنامه‌های آموزشی، پرورشی و پژوهشی.
شناسایی و به کارگیری راهکار‌های لازم به منظور افزایش بهره وری، بهبود کیفیت و برنامه ریزی در امرتحلیل محتوا، افکارسنجی، تبلیغات و سرعت عمل در انعکاس اخبار و گزارش‌ها.
تقویت جریان سازی رسانه‌ای در راستای اهداف‌عالیه نظام تعلیم و تربیت.
تعامل و برقراری ارتباط مستمر با کلیه حوزه‌ها و انعکاس فعالیت‌های مرتبط با هر حوزه.
توفیق شما را در انجام مسئولیت‌ها و سایر وظایف محوله در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی دولت تدبیر و امید از خداوند منان مسألت دارم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار