گمانه‌زنی‌ها در خصوص ترور یک فلسطینی مقیم سوئد به دست موساد

سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) متهم به قتل یک مرد فلسطینی در سوئد است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی هاآرتص؛ سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) متهم به قتل یک مرد فلسطینی در سوئد است.

«محمد تحسین البزام»، یکی از ساکنان سابق غزه روز شنبه در شهر لیمارد، سوئد با اصابت گلوله به سرش ترور شد. خانواده وی که با حماس در ارتباط هستند ضمن مطلع کردن جنبش حماس و رسانه‌های فلسطینی از دخالت سرویس جاسوسی اسرائیل در ترور فرزندشان خبر دادند.

پلیس سوئد روز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد هنوز عاملان این قتل شناسایی نشده اند و نمی‌توان موساد را عامل این ترور معرفی کرد.

بنابر گزارش‌ها چند مرد درحالی که ماسک به چهره داشتند از مسیر بالکن وارد آپارتمان البزام شده و پس از شلیک به سر وی به سرعت از محل دور شدند. قربانی پس از تیراندازی به بیمارستان محلی و از آنجا با امداد هوایی به مرکز درمانی گگوتنبرگ منتقل شد. ولی به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

برادر البزام یکی از محافظان شخصی «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و پدرش، سخنگوی دفتر امنیت داخلی حماس در غزه است. این در حالی است که محمد البزام طی یک دهه گذشته در سوئد زندگی کرده و در هیچ فعالیت سیاسی دخیل نبوده است.

حماس معتقد است موساد مسئول ترور چند تن از اعضای این جنبش(حماس) در خارج از فلسطین است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار