پایان شورای چهارم انديمشک با تجلیل از خبرنگاران

چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهر انديمشک با تجلیل از خبرنگاران فعال مرتبط با شورا به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی اسکندری، شورای شهر انديمشک در این جلسه با تقدیر از زحمات و همکارى 4 ساله خبرنگاران بیان داشت: اگر در محفلی خبرنگار حضور نداشته باشد خبرها به نحو احسن انعکاس داده نخواهد شد و مهم ترین حسن وجود خبرنگار در جلسات این است که شفاف سازی می شود.
وی تصریح کرد: هر کجا بدنبال شفاف سازی باشیم باید حضور خبرنگاران را غنیمت بدانیم.
رعنا ميرعالى، رئیس کمیسیون های فرهنگی و مالی و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی در ارتباط با رسانه اظهار داشت: خبرنگار چشم و گوش رسانه خود و مردم هستند و ویژگی حق محوری، حق گویی و حق طلبی بدور از جنجال آفرینی سرلوحه فعالیت و رسالت خبرنگاران در عرصه روشنگری و شفاف سازی است.
وی پیرامون خدمات شورای چهارم اذعان کرد: همیشه تلاش کرده ایم حامی هنرمندان و ورزشکاران و موسسات فرهنگی و مذهبی باشیم و این مهم را انجام داده ایم.
میرعالی افزود: بودجه سالانه شهرداری در دوران شورای چهارم از کمتر از 130 میلیارد ریال به بیش از 250 ریال افزایش یافته است.
این مقام مسئول به انجام کارشناسی عوارض ساختمانی اشاره کرد و اذعان داشت: عوارض ساختمانی مناطق حاشیه شهر که قبلا بالا بود و نسبت به مناطق بهتر شهری با اختلاف جزئی عوارض پرداخت می کردند با بررسی کارشناسی منطقه به منطقه و خیابان به خیابان شهر براساس ارزش ملک، عوارض مصوب شد و شاهد کاهش عوارض تا 70 درصد در حاشیه شهر بودیم که کمک شایان توجهی به جمعیت زیادی از همشهريان به شمار می رود.
رئیس کمیسیون های فرهنگی و مالی شورای اسلامی پیگیری ماده 77 قانون مربوط به طلب شهرداری از ادارات را از مهم ترین اقدامات این شورا خواند و گفت: تنها توسط شورا و بدون دخالت هیچ اداره و مسئولی مبلغ 62 میلیارد ریال طلب شهرداری از ادارات بزودی و در قالب اوراق بهادار به حساب شهرداری واریز خواهد شد و براساس مصوبه شورا اولویت هزینه کرد این مبلغ پرداخت حقوق کارگران و معوقات پرسنل شهرداری خواهد بود.
رعنا میرعالی اظهار کرد: عدم مصالحه زمین های خارج از محدوده شهری از افتخارات شورای چهارم به حساب می آید و جهت اطلاع مردم عزیز انديمشک بگوییم که دریافتی هر عضو شورا بابت حق الجلسات شورا به طور میانگین ماهانه مبلغ 13 میلیون ریال بوده است.
در پایان از سوی کمیسیون فرهنگی شورا به پاس همکاری و تلاش های رسانه ای 4 ساله خبرنگاران مرتبط با شورا تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/گ

چهارمین شورای شهر و روستای شهر اندیمشک به کار خود پایان داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار