رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

برای 90 درصد مردم کاشان پرونده الکترونیکی سلامت تشکیل شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمان کاشان گفت: برای 90 درصد از جمعیت زیر پوشش این دانشگاه پرونده الکترونیکی سلامت تشکیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر ابراهیم کوچکی امروز در نشست با خبرنگاران افزود: بیشتر جمعیت 10 درصدی که تاکنون پرونده الکترونیکی سلامت تشکیل نداده اند در مناطق شهری زندگی می کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت الکترونیکی پرونده سلامت برای افراد در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت انجام می شود، افزود: با تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت مراقبت های نوین بهداشتی توسط پزشکان و کارشناسان این دانشگاه برای همه گروه های سنی شامل کودکان، نوجوانان، جوانان، میان سالان، سالمندان و مادران باردار بصورت رایگان اجرا می شود.

دکتر کوچکی، پیشگیری از پیشرفت بیماری هایی مانند دیابت و فشار خون، مهارت های زندگی، سلامت روان، آموزش مباحث تغذیه ای، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و شناسایی سرطان های گوارشی، پروستات، کلورکتال و پستان در بانوان را از جمله این خدمات بیان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در بخش دیگری از سخنانش از بهره برداری چهار طرح بهداشتی، درمانی و عمرانی در هفته بزرگداشت دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع 10 میلیارد و 740 میلیون تومان از محل اعتبارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و خیران سلامت صرف شده است.

وی این طرح ها را شامل مرکز خدمات جامع روستای ازوار، کلینک تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام رضا (ع) کاشان، دانشکده پرستاری و مامایی و ساختمان معاونت دارو و غدا دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان کرد.

کوچکی تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت روستای ازوار با مشارکت حاج رضا طالبیان فر، کلینیک تخصصی امام رضا نیز با مشارکت گلشن و پسران از خیران سلامت ساز کاشان ساخته شده است.

وی همچنین از آغاز کلنگ زنی سالن ورزشی بانوان دانشگاه علوم پزشکی در زمینی به وسعت یکهزار مترمربع در هفته بزرگداشت دولت خبر داد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار