شروع اولین المپیاد ورزشی مددجویان زندان های استان کرمان

رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت گفت: طرح المپیاد ورزشی مددجویان زندانهای کل کشور توسط زندان جیرفت انجام شد و درحال برگزاری است.

شروع اولین المپیاد ورزشی مددجویان زندان های استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ سلحشور سالاری رئیس اداره ورزش و جوانان صبح امروز در مراسم برگزاری اولین المپیاد ورزشی مددجویان زندان جیرفت گفت: اولین المپیاد ورزشی مددجویان زن استان کرمان از یکم تا هفتم شهریور ماه سال جاری و مددجویان مرد از پانزدهم تا سی و یکم شهریور ماه درحال برگزاری است.

وی تصریح کرد: اکثر جرائمی که در جامعه بوجود می آید در اوقات فراغت و بیکارست که فرد کاری برای انجام ندارد. اگر بتوانیم این اوقات را به طور صحیح و مثبت پرکنیم میتوانیم درصد قابل توجهی از مشکلات اجتماعی را ازبین ببریم.


وی از بازخورد مثبت برگزاری مسابقات تیراندازی و اتومبیل رانی در شهرستان گفت و افزود : در سال ۹۳ و ۹۴ مسابقه تیراندازی و اتومبیل رانی در سطح شهرستان برگزارشد و طبق گزارشاتی که از دستگاه های مربوطه به اداره ورزش و جوانان ابلاغ شد.3 ماه بعداز برگزاری مسابقات 68 درصد کاهش جرائم و درگیری های منجر به تیراندازی و از طریق راهنمایی و رانندگی 65 درصد کاهش تصادفات رانندگی در شهرستان جیرفت اعلام شد.که این آمار قابل توجه نشان دهنده آن ست که برای رسیدن به هدف و ارتقاء فرهنگ ورزش راه مناسب و صحیح است.

سلحشور سالاری درادامه فزود: هدف از خلقت انسان رسیدن به کمال است وکمال مطلق ذات اقدس پرودگار است که با ترکیه روح و جسم انسان میتواند به آن دست پیدا کند و یکی از راه های رسیدن به کمال ورزش است.که با همت آقای روشان رئیس اداره زندان جیرفت و باتبدیل این مجموعه به کارگاه انسان سازی شاهد اتفاقات خوبی در بین مددجویان زندان جیرفت هستیم.

سالاری ضمن خرسندی از اجرای المپیاد ورزشی در بین مددجویان زندان های کل کشور گفت: شروع این برنامه ورزشی در کل زندان های کشور از زندان جیرفت بود. که با ابلاغ سازمان کل به تمام زندانها در کل کشور الگو برداری شد و درحال برگزاری است.


انتهای پیام/

 

المپیاد ورزشی مددجویان زندان های استان کرمان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.