پایان مهلت ثبت نام جشنواره مدها متان

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره مدهامتان در بخش استانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جشنواره مدهامتان با هدفت ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسؤولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان قرآنی در مسابقات فنی و تخصصی اوقاف و حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طراحی و اجرایی شده است.

مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآن مدهامتان در رشته‌های قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز در بخش‌های خواهران و برادران برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان برای حضور در رشته صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز باید بین 8 تا 15 سال سن داشته باشند و شرکت در سایر رشته‌ها از سنین 18 تا 30 سالگی برای متسابقین مجاز است که برادران در همه رشته‌های این جشنواره می‌توانند شرکت کنند و خواهران تنها می‌توانند در چهار رشته قرائت، حفظ کل، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز شرکت کنند.

زمان برگزاری این جشنواره قرآنی در مرحله استانی 20 مهر ماه امسال اعلام شده است و غیر از رشته‌های مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز، سایر رشته‌ها مرحله کشوری دارد که برگزیدگان استانی در آن حضور خواهند یافت.

همه متسابقین باید در آزمون 54 صفحه نخست مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه شرکت کنند که بر روی سایت کانون جوانان قرار گرفته است و این آزمون در روز جمعه مورخ سوم شهریور ماه جاری برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ز

ثبت نام در جشنواره مدها متان به پایان رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار