دستگيری مرد شيطان صفت با 8 فقره اقدام مجرمانه

رييس پليس فتا استان اصفهان گفت: اغفال‌گر شبکه‌های اجتماعی در پی روابط نامشروع به دنبال اخاذی از کاربران فریب خورده بود به دام پلیس فتا افتاد.

دستگيری مرد شيطان صفت با 8 فقره اقدام مجرمانهبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در پی شكایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینكه پسر جوانی آنها را اغفال كرده و پس از تعرض به صورت مخفیانه فیلم برداری و قصد اخاذی دارد بررسی موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد: شاكیان مدعی بودند در یكی از شبكه‌های اجتماعی مجازی با پسری آشنا می‌شوند كه پس از مدت‌ها رابطه در فضای مجازی آنها را اغفال كرده و این رابطه مجازی منجر به روابط نامتعارف در دنیای واقعی و پس از آن روابط نامشروع گردیده است.

سرهنگ مرتضوی افزود: متهم در حین رابطه غیراخلاقی خود به صورت مخفیانه از قربانی فیلمبرداری كرده و درخواست مبلغ 15 میلیون تومان در قبال عدم پخش آنها در فضای مجازی را می‌نماید.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده توسط كارشناسان پلیس فتا متهم كه جوانی 23 ساله می‌باشد شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی در یك عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد.

وی افزود: متهم در مواجه با مدارك و مستدات پلیس صراحتا به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سودجویی و همچنین غیراخلاقی عنوان داشت.

سرهنگ مرتضوی اشاره داشت: كاربران فضای مجازی باید در استفاده از شبكه‌های اجتماعی مراقب رفتار خود باشند با هر فرد غریبه‌ای ارتباط برقرار نكنند و قرار ملاقات با افراد فضای مجازی نگذارند و همچنین خانم‌ها مراقب اطلاعات شخصی و محرمانه خود باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار