رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس خبر داد:

رقابت بیش از ۲۵ هزار داوطلب آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در فارس

بیش از ۲۵ هزار داوطلب در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ساسان تاجگردون رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس با بیان اینکه ۲۵ هزار و ۸۰۶ نفر در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی، روز جمعه (سوم شهریور) همزمان با سراسر کشور در این استان با یکدیگر رقابت می‌کنند، افزود: از این تعداد، ۱۵ هزار و ۲۷۰ نفر زن و ۹ هزار و ۸۱۶ نفر مرد هستند.


تاجگردون با اشاره به اینکه آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی در ۲ نوبت صبح و عصر و در چهار حوزه امتحانی در شیراز و فسا برگزار می‌شود، ادامه داد محل برگزاری این آزمون در شیراز، دانشگاه شیراز، دانشگاه علوم پزشکی و آموزشکده فنی شهید باهنر شیراز است و مکان برگزاری آن در فسا دانشگاه این شهر است.


وی بیان کرد: ۲۱ هزار و ۴۱۱۴ نفر از داوطلبان در حوزه‌های امتحانی شهر شیراز و سه هزار و ۶۷۲ نفر در شهر فسا در این رقابت شرکت می‌کنند.


تاجگردون اظهار داشت: توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از روز سی و یکم مرداد ماه ۹۶ آغاز شده و داوطلبان باید برای دریافت این کارت و برگ راهنمای آزمون به سایت اینترنتی به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس تصریح کرد: از مجموع شرکت کنندگان در این آزمون در استان فارس، ۳۴۷ نفر افراد واجد شرایط برای اداره‌های کل آموزش و پرورش، پزشکی قانونی، انتقال خون، ثبت اسناد و املاک، بانک‌های سپه، مسکن، صنعت و معدن، سازمان حسابرسی، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی و صنعت آب و برق جذب خواهند شد.


وی گفت: از این تعداد ۱۰۱ نفر سهمیه به ایثارگران اختصاص دارد.
انتهای پیام/ر


برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار