مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس و بوشهر خبر داد:

بهره برداری از ۱۹ طرح تامین برق و انرژی در هفته دولت

۱۹ طرح تامین برق و انرژی در هفته دولت در استان‌های فارس و بوشهر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالعزیز کریمی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس و بوشهر گفت: ۱۹ طرح تامین برق و انرژی که برای راه اندازی و اجرای آن‌ها ۶۹ میلیارد و ۲۲۰ تومان سرمایه گذاری و هزینه شده است در هفته دولت در استان‌های فارس و بوشهر افتتاح می‌شود.


وی افزود: از این تعداد، ۱۴ طرح آن با هزینه ۵۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال متعلق به استان فارس است و پنج طرح دیگر که ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای اجرای آن هزینه شده است به استان بوشهر تعلق دارد.


کریمی بیان کرد: همچنین در هفته دولت، عملیات اجرایی ۶ طرح تامین برق و انرژی با اعتباری معادل ۴۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در استان‌های یاد شده آغاز می‌شود.


وی ادامه داد: احداث پست‌های فوق توزیع، تعویض ترانس‌های قدرت، تبدیل ترانس‌ها به ظرفیت‌های مختلف، افزایش ظرفیت برخی از ترانس‌ها و همچنین احداث ۴۰ کیلومتر خطوط انتقال از دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت امسال در ۲ استان نام برده به بهره برداری می‌رسد.


مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس و بوشهر تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی خط ۶۶ کیلو ولت بیضا سپیدان، خط ۶۶ کیلوولت سیمکان جهرم و پست موقت ۶۶ کیلو ولت بیضا در استان فارس با سرمایه گذاری و هزینه کرد ۲۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و احداث ۱۰ کیلومتر خط ۳۲ کیلو ولت کنگان، احداث ۲۷ کیلومتر خط ۶۶ کیلوولت تنگ ارم و احداث پست موقت ۶۶ کیلوولت تنگ ارم با سرمایه گذاری ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در استان بوشهر آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ر


افتتاح ۱۹ طرح تامین برق در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.