رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

تبلیغات نوین در کنار تبلیغات سنتی حوزوی و دینی قرار می گیرد

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: تبلیغات نوین دفتر تبلیغات اسلامی در کنار تبلیغات سنتی قرار دارد و به هیچ وجه موازی و منافی آن نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی عصر دیروز در مراسم افتتاحیه گروه های تبلیغی نوین و خلاق دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: فعالیت تبلیغی نوین و خلاق از سال ها پیش همزمان با قم در اصفهان آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 30 گروه برای انجام تبلیغات نوین و خلاق ثبت نام کرده و اعتبارنامه دریافت کرده اند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های پیشین تبلیغی نوین در اصفهان، ابراز امیدواری کرد: این گروه ها تا سه سال آینده به موسسات بزرگ تبلیغی و معرفتی خودکفا و تاب آور تبدیل شوند.
وی اظهارکرد: این گروها در عرصه های نو اعم از فضای مجازی، رسانه ها، هنر و خدمات تبلیغی فعالیت دارند.

حجت الاسلام قطبی اضافه کرد: در حال حاضر مکان کوچکی نیز برای فعالیت این گروه ها در نظر گرفته شده است ولی قطعا نیازمند پشتیبانی بیشتر هستند.

وی با تاکید بر اینکه تبلیغات نوین دینی در راستای تبلیغات سنتی است، خاطرنشان کرد: بیشترین فرصت تبلیغات سنتی در ماه محرم و صفر است و تبلیغ نوین می تواند تکمیل کننده آن در طول سال باشد .

حجت الاسلام قطبی افزود: امروز بخش عمده ای از جامعه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حضور دارند و باید از این فرصت برای تبلیغات اسلامی استفاده کرد.

وی در عین حال افزود: بسیاری از طلاب نیز بصورت خودجوش با کمترین امکانات، فعالیت فرهنگی گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دارند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: گرچه گردنه های فضای مجازی در دست دشمن است ولی فضای مجازی یک فرصت برای ارائه فکر دینی است و نباید فرصت استفاده از این فضا را از دست بدهیم.

وی خاطر نسان کرد: قطعا می توان با همت، خلاقیت و پشتکار، گردنه های اصلی فضای مجازی را برای تبلیغات دینی در دست بگیریم.

حجت الاسلام قطبی گفت: امروزه نبض فعالیت های تبلیغی در جهان در دست جوانان آفرینش گر، خلاق و نواندیش است و اگر تعلل کنیم، برخی از افراد ضد دین، این نبض را در دست می گیرند.

در این مراسم اپلیکیشن مرسلات از تولیدات خدمات تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی رونمایی شد.
این اپلیکیشن با هدف ارتباط مبلغان تولید شده است.

همچنین مسوول تبلیغات نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این مراسم گفت: درحال حاضر 2 هزار و 354 مبلغ نوین در دفتر تبلیعات اسلامی پرونده تشکیل داده اند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری افزود: این افراد در قالب 255 گروه رسانه ای و هنری سازماندهی شده اند.

وی گفت: 90 هزار رکورد اطلاعاتی، تولید بیش از 110 فیلم کوتاه و مستند تیزر، 150 برنامه رادیویی، حمایت از 10 نرم افزار، راه اندازی 135 پایگاه اطلاع رسانی و حمایت از پنج بازی از مهمترین برنامه های این گروه ها بوده است.

وی تولید محتوا را هدف اصلی این گروه ها و مبلغان نوین اعلام کرد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاحیه گروه های تبلیغی نوین و خلاق دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.