"خانه آرام" و "سلامت و تداوم ازدواج" منتشر می‎شود

انتشارات آستان قدس رضوی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین(ع) و حضرت فاطمه(س) دو عنوان کتاب با نام‎های «سلامت و تداوم ازدواج، الگوی بومی اسلامی» و «خانه آرام» را منتشر می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ خانه آرام عنوان کتابی به قلم مهدی غلامعلی است که نویسنده در آن به 50 پرسش و پاسخ درباره سامان یافتن خانواده بر پایه روایات می‌پردازد؛ مطالعه این کتاب برای ساختن خانه‌ای آرام به تمام زوج‌های جویای موفقیت پیشنهاد می‌شود؛ کاربردی و مختصر بودن در پرتوی احادیث پیامبر(ص) و امامان(ع) از ویژگی‌های این کتاب است.

همچنین سلامت و تداوم ازدواج، الگوی بومی اسلامی هم دیگر کتابی است که به‌نشر به مناسبت روز ازدواج منتشر می‎کند؛ این کتاب که به قلم دکتر منصوره سادات صادقی نگاشته شده، با هدف آماده کردن پدران و مادران برای تغییرات و چالش‌های عاطفی، اجتماعی و روانی فرزندآوری تهیه شده است.

مزیت این کتاب این است که همزمان با تمرکز بر رشد مهارت‌های سازگاری، بر رشد مهارت‌های والدین هم متمرکز است، در پایان هر فصل کتاب، مطالب کاربردی به تمرین‌های عملی ختم می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌ها، آگاهی از اخبار به‌نشر و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

انتهای پیام// م.م

انتشار دو کتاب در حوزه خانواده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار