افتتاح و کلنگ زنی151پروژه در قوچان

فرماندار قوچان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۲۳ میلیاردو ۱۶۲ میلیون تومان در ۱۵۱ پروژه در این شهرستان خبر داد

افتتاح و کلنگ زنی151پروژه در قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان ازبرنامه‌های هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: رای اعتماد مجلس به وزرای کابینه نشانه هماهنگی و تعامل بین آنهاست و در بحث تولید و اشتغال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انشا الله توفیقاتی را در این زمینه خواهیم داشت.


قامتی در این جلسه با اشاره به راه یافتن ۵۰۵ نفر به شورا‌های شهر و روستا گفت: امید است فعالیت‌های خوبی در دوره پنجم داشته باشیم.

وی گفت: در حوزه پروژه‌های عمرانی در هفته دولت افتتاحیه ۸۶ پروژه دولتی با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان و در بخش خصوصی ۱۴ پروژه به ارزش ۱۴ میلیارد تومان خواهیم داشت و برای ۳۱ پروژه بالغ بر ۶۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان تسهیلات دولتی اختصاص پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان قوچان افزود: اعتبار پروژه‌هایی که کلنگ زنی خواهد شد ۱۰ میلیارد تومان است و در مجموع ۱۲۳ میلیاردو ۱۶۲ میلیون تومان در ۱۵۱ پروژه افتتاح و کلنگ زنی را خواهیم داشت، که این مهم همت همه مسئولان را نشان می‌دهد.

وی در ادامه از حضور یکی از وزرا در هفته دولت در قوچان خبر داد و افزود: در رابطه با یارانه کشمش دو نوع نگرش در سه ماهه اخیر مطرح بودکه یک نوع از نگرش‌ها این بود که به واسطه صندوق حمایت ازکشاورزان دولت می‌تواند خسارت‌های وارده را جبران کند و نگرشی دیگر در مورد این مسئله این بود که میزان خسارت به کشاورزان مستقیما پرداخت شود.

قامتی گفت:: در نشست‌های مردمی و جلساتی که داشتیم اکثرا خواستار این بوده اند که خسارات مستقیما به آن‌ها پرداخت شود که به میزان ۳ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان به حساب یکی از بانک‌ها برای پرداخت یارانه‌های کشمش واریزشد

وی در ادامه این نشست به میزان مرگ و میر ناشی ازحوادث رانندگی اشاره کرد و افزود: متاسفانه این میزان نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
قامتی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد درگیری اخیر و باند قاچاق اسلحه در قوچان گفت:: با همکاری نیروی انتظامی باند قاچاق سلاح در فرایندی چند ماهه مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا این باند درقوچان متلاشی شد.

فرماندار قوچان در ادامه به درگیری اخیر در یکی از مناطق قوچان اشاره کرد و افزود: درکمتر از ۲۲ ساعت عامل درگیری همراه با سلاح به مقامات قضایی تحویل داده شد.

وی با اشاره به مشکل آب برخی از روستا‌های شهرستان قوچان گفت: این مسئله مسئله‌ای ملی، استانی و منطقه‌ای است و در حال حاضر در برخی روستا‌ها آب با تانکر به مردم می‌رسد.

قامتی ادامه داد: متاسفانه در بحث استفاده صحیح ازآب شرب مشکل داریم به طوری که طی دو ماه گذشته طی بازرسی‌های انجام شده چند هکتار ازارضی‌های به وسیله آب روستایی آبیاری می‌شده است که همچنین کاهش آب شرب را در مناطق گفته شده داریم و مشکل بعدی استفاده از آب شرب برای دام و احشام است و تا ۳۰ درصد دامپروران ازآب شرب استفاده می‌کنند.

فرماندار قوچان ادامه داد: درحوزه آسفالت خیابان‌ها در روستا‌هایی که بالای ۵۰ خانوار دارند این مهم در حال اتمام است، که علاوه بر آن آسفالت روستا‌های زیر ۵۰ خانوار هم شروع شده است.

وی گفت: درشهرستان قوچان چند موضوع به طور جدی پیگیری شد یک مورد تامین اعتبار در آموزش و پرورش و بحث پارکلینیک که از قول‌های وزیر تعاون بود و در سال ۹۷ شاهد فعالیت این مرکز خواهیم بود پروژه بعدی که درهفته دولت مورد بررسی قرار میگیرد پروژه میدان ورزش است که در حال انجام است و شاهد انتقال امکانات به این میدان هستیم.

قامتی در رابطه با کارخانه کاشی گفت: جذب نیرو در این کارخانه به میزان ۳ برابر بوده و ۳۰ نفر مازاد نیرو خواهیم داشت و ۳۰ نفر هم در این کارخانه بازنشسته خواهند شد. وی در انتها پروژ‌های شاخص بخش دولتی گازرسانی به ۱۹ روستا بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان و پروژه شاخص بخش خصوصی را در هفته دولت نیروگاه برقی ۷ مگاباتی و مجتمع گردشگری، تفریحی ثامن خواهد بود.


انتهای پیام // ح. خ.
 
 
 


افتتاح پروژه گاز رسانی به ۱۹ روستا در هفته دولت در شهرستان قوچان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
سلام عزيزان
دراین پروژه های پیش بینی شده برای من یک کار پیش بینی نشده، من مدرک کارشناسی آی تی دارم اما بیکارم و زندگی داره براثر بیکاری از هم میپاش شوهرم نیز بیکار فوق دیپلم برق با تقریبا 10 سال سابقه کار خونه نشینه با خونه نشینی نه کرایه خونه نه قسط و مخارج زندگيمون تامین میشه و همین باعث جداییمون میشه.
لطفا اگه میتونین یک کاری بکنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
سلام عزيزان
دراین پروژه های پیش بینی شده برای من یک کار پیش بینی نشده، من مدرک کارشناسی آی تی دارم اما بیکارم و زندگی داره براثر بیکاری از هم میپاش شوهرم نیز بیکار فوق دیپلم برق با تقریبا 10 سال سابقه کار خونه نشینه با خونه نشینی نه کرایه خونه نه قسط و مخارج زندگيمون تامین میشه و همین باعث جداییمون میشه.
لطفا اگه میتونین یک کاری بکنین.
Iran (Islamic Republic of)
امییری
۱۲:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
عجب