دستگیری سرشاخه شرکت هرمی در اراک/کلاهبرداری ۳۱۴ ميليارد ریالی از شهروندان

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری سرشاخه شرکت هرمی در اراک و کلاهبرداری ۳۱۴ ميليارد ریالی این فرد از مردم خبر داد .

دستگیری سرشاخه شرکت هرمی دراراک/کلاهبرداری ۳۱۴ ميلياردریالی از شهروندانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار كيومرث عزيزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری سرشاخه شرکت هرمی در اراک وکلا هبرداری ۳۱۴ ميليارد ریالی این فرد از مردم خبرداد.

 سردار كيومرث عزيزی افزود: در پی شكايت تعدادی از شهروندان اراكی در خصوص كلاهبرداری از آنان در يك شركت هرمی با هماهنگی مرجع قضائی و در اقدامات تخصصی پليس، این فرد شناسايی، دستگير و به پليس آگاهی استان آورده شد ودر روند بازجويی ها با قبول اقدامات مجرمانه اذعان داشت كه در سال های قبل به واسطه فعاليت در يك شركت هرمی غيرمجاز با نوع كار اين شركت ها آشنايی داشته و بعد از اتمام دوران همكاری اش با اين شركت هرمی غيرمجاز، خود به فريب برخی از افراد تحت عنوان اين شركت هرمی ادامه داده است.

وی اضافه کرد : تا كنون ۳۵ نفر از شهروندانی كه مبلغ ۳۱۴ ميليارد و ۱۳۵ ميليون ريال از آنان كلاهبرداری شده است، شناسايی شده اند و با توجه به احتمال ديگر كلاهبرداری ها از شهروندان، تحقيقات در اين پرونده همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: اين فرد به منظور جذب سرمايه و افراد بيشتر در چند ماهه اول سودهايی كلان در اختيار زيرشاخه های خود قرار می داده است و برخی از افراد با فريب اين فرد، كل سرمايه و زندگی خود را فروخته و در اختيار اين فرد قرار داده اند.

وی از شهروندانی كه به اين روش از آنان كلاهبرداری شده خواست با مراجعه به پليس آگاهی استان مركزی و يا با تماس با شماره ۰۸۶۲۱۸۴۰۴۲ نسبت به پيگيری شكايت خود اقدام كنند.


انتهای پیام / ج


کلاهبرداری میلیاردی درقالب شرکت هرمی در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.