جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه رویکرد دولت حمایت از بخش خصوصی است، گفت: برای پیشرفت کشور باید بخش خصوصی را فعال کنیم.

جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های کشاورزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، محمود حجتی صبح امروز در آیین افتتاحیه کشتارگاه صنعتی مهریز با تاکید بر ضرورت توجه به جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های کشاورزی، اظهار داشت: قطعا برای پیشرفت کشور باید بخش خصوصی را بیش از پیش فعال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه توسعه فعالیت‌ها و طرح‌های کشاورزی در استان یزد انجام شده و توسعه خوبی در این زمینه شاهد هستیم، ولی لازم است که این اقدامات بیش از پیش افزایش یابد.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه توسعه هرچه بیشتر این اقدامات به وسیله مشارکت بخش خصوصی امکان‌پذیر است، ادامه داد: مسئولان باید در ارتباط با تسهیل امور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تمام تلاش خود را انجام دهند.

حجتی خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یکی از رویکرد‌ها و اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید است و در این زمینه تمام تلاش خود را می‌کنیم که به بهترین نحو ممکن گام برداریم.

وی با تشکر از پیگیری‌های محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات این حوزه، گفت: آقای صباغیان باسوز دل مشکلات مردم را پیگیری می‌کند که واقعا باید از او تشکر کرد.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: این چنین پیگیری‌هایی می‌تواند زمینه رفع مشکلات مناطق محروم کشور که در این حوزه انتخابیه هم وجود دارد را فراهم کند.

انتهای پیام/

بخش خصوصی را باید بیش از پیش فعال کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.