دولت در ارزوئیه سرسبز آغاز شد؛

راه اندازی کارخانه کنسرو ذرت در ارزوئیه

در هفته دولت هشت طرح کشاورزی در شهرستان ارزوئیه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

راه اندازی کارخانه کنسرو ذرت در ارزوئیهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  بنا به اعلام روابط عمومی سازمان جهاد كشاورزی استان كرمان، رضا امیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه گفت: مصادف با هفته دولت 8 طرح در بخش آب و خاک، باغبانی و صنایع کشاورزی با هزینه کرد اعتباری بیش از 115 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این طرح ها شامل یک واحد کارخانه تولید کنسرو ذرت، یک واحد گلخانه هیدروپونیک، یک واحد گلخانه خاکی و اجرای پنج سیستم آبیاری تحت فشار می باشد.

امیری با بیان اینکه با افتتاح سیستم های آبیاری تحت فشار 334 هکتار از اراضی این شهرستان به این سیستم مجهز می شوند، افزود: این طرح ها با هزینه کرد اعتبار بالغ بر 23 میلیارد ریال اجرا می گردند.

وی افزود: در این هفته یک کارخانه تولید کنسرو ذرت با هزینه کرد اعتباری یک میلیارد و دویست میلیون ریال با ظرفیت سالانه 500 تن به بهره برداری می رسد که این امر سبب ایجاد ده شغل می گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه با اشاره به اینکه دو واحد گلخانه در این هفته به بهره برداری می رسد، اذعان داشت: این گلخانه ها شامل یک گلخانه هیدروپونیک به مساحت 50 هزارمترمربع و هزینه کرد اعتبار 75 میلیارد ریال و یک گلخانه خاکی به مساحت 10هزار مترمربع و هزینه کرد اعتبار 5300 میلیون ریال می باشد که با افتتاح این دو گلخانه 19 شغل ایجاد می شود.

انتهای پیام/ح

هفته دولت با افتتاح کارخانه در ارزوئیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار