معماری های خوردنی یک مهندس جوان! + تصاویر

خلاقیت، مرز و حد و حدود نمی شناسد و هیچ وقت هم تکراری نمی شود. در هر کار و هر شغلی که باشید اگر بخواهید می توانید کمی چاشنی خلاقیت به آن اضافه کنید و کارتان را از بقیه متفاوت تر کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،یکی از حوزه هایی که معمولا خلاقیت در آن نقش ویژه ای دارد، آشپزی است. هر دسر و شیرینی ای هر چقدر هم که خوشمزه باشد، اگر ظاهر خوبی نداشته باشد چندان نمی تواند خودش را در دل ما جا کند! در این خبر با خانمی اهل اوکراین آشنا می شوید که شیرینی هایش را با ترکیبی از معماری درست می کند، ایده ی بسیار خلاقانه ای که باعث شده تا نامش در دنیا بر سر زبان ها بیفتد.

معماری های خوردنی یک مهندس جوان! + تصاویر

خانم دینارا کاسکو یک مهندس معمار است که تصمیم گرفته وارد حیطه ی آشپزی شود. این خانم که حالا یک نانوای زبردست شده است، به پخت نان ها و شیرینی های عجیبی مشهور است که شبیه به سازه های مهندسی هستند. این خانم تصمیم گرفته است تا نام این کار خود را «معماری قابل خوردن» بگذارد.
این خانم که تحصیل کرده ی رشته ی معماری است می تواند با دید مهندسی خود، شیرینی هایی خلق کند که درست شبیه به سازه های معماری و اشکال هندسی است و اگر این موضوع را ندانید، باور نمی کنید که این ها شیرینی و کیک باشند.
این خانم خوش ذوق که توانایی بسیار زیادی در ساخت کیک با ظاهر حیرت آور دارد گفته است که دوست داشته تا کاری جدید و منحصر بفرد انجام دهد.

معماری های خوردنی یک مهندس جوان! + تصاویر

منبع:رکنا

انتای پیام/

معماری جالب ساختمان شبیه به کیک!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.