معاونت اجتماعی شهرداری تهران در هفته ای که گذشت؛

بهره برداری از مجتمع فرهنگی برج طغرل در آینده نزدیک / اجرای برنامه‌های متنوع در زمینه توانمندسازی دختران تهرانی

مهم ترین اخبار و رویدادهای معاونت اجتماعی شهرداری تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

بهره برداری از مجتمع فرهنگی برج طغرل در آینده نزدیک / اجرای برنامه‌های متنوع در زمینه توانمندسازی دختران تهرانیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛معاونت اجتماعی شهرداری تهران در هفته ای که گذشت، شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

تقدیر از دبیران کانون پزشکان محلات به مناسبت روز پزشک در مناطق 22گانه پایتخت

سمانه زمانی مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران با اشاره به برنامه های ویژه مناطق 22 گانه شهر تهران در روز پزشک اظهار داشت: تقدیر از دﺑﯿﺮان ﮐﺎﻧﻮن پزشکان محلات، برگزاری همایش، ارائه خدمات پزشکی به شهروندان و بازدید از بیمارستان ها و مراکز درمانی از جمله این برنامه ها به شمار می رود.

بهره برداری از مجتمع فرهنگی برج طغرل در آینده نزدیک

مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: پروژه مجتمع فرهنگی تجاری برج طغرل به عنوان کار ویژه و خاصی است که از پروژه های فرامنطقه ای محسوب شده و کارکرد آن شامل تمامی مناطق جنوبی شهر تهران می شود.

وی ادامه داد: این پروژه به صورت قوی و مدرن طراحی شده و کار آن طبق پیش بینی های انجام شده رو به پیشرفت است و ظرف دو ماه آینده قابلیت بهره برداری خواهد داشت.

اجرای برنامه‌های متنوع در زمینه توانمندسازی دختران تهرانی

الهه عطایی مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی به منظور ایجاد بسترهای لازم برای مهارت آموزی، کسب تجربه، شکوفایی توانایی‌ها و استعدادها و غیره برای دختران تهرانی در سرای محلات، مراکز شهربانو و شهردخت برگزار می‌شود.

اجرای برنامه های فراغتی ویژه تابستان در محلات کم برخوردار منطقه 19

حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 اظهار کرد: برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزشی و تفریحی است که به منظور بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان محلات کم برخوردار منطقه اجرا خواهد شد.

وی رویکرد برنامه های طرح داستان تابستان را دین باوری، اخلاق مداری و خانواده محوری اعلام کرد و افزود: این برنامه ها با توجه به ظرفیت های محلی در حوزه آموزشی، تقویتی و نیز ایجاد امکانات استفاده از استخر، اهدای لباس ورزشی و برگزاری تورهای گردشگری یک روزه تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار