معاون امور عمرانی استاندارمرکزی؛

اجرای طرح‌های غیر همسطح ومبلمان شهری شهر اراک باید ادامه یابد

معاون امور عمرانی استاندارمرکزی گفت:اجرای طرح‌های غیر همسطح ومبلمان شهری شهر اراک باید ادامه یابد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ معاون امور عمرانی استاندارمرکزی درجلسه معارفه سرپرست شهرداری اراک گفت: اجرای طرح‌های غیر همسطح در روان سازی ترافیک و اجرای طرح‌های مبلمان شهری در زیباسازی شهر اراک از اقدامات انجام شده در دوره‌های قبلی است و باید ادامه داشته باشد.

فیلی با اشاره به اینکه در توسعه شهری اقدامات مناسبی صورت گرفته، ولی کافی نیست افزود: اراک بعنوان مرکز استان مرکزی است و باید توجه ویژه‌ای هم در خصوص تامین اعتبار و هم برای رفاه حال شهروندان اراکی صورت گیرد.

تاج اباد رییس شورای اسلامی قبلی کلانشهر اراک هم گفت: استفاده از متخصصان و تشکیل جلسه‌های مختلف در خصوص رفع مشکلات شهری از مهمترین اقدامات این شورا بوده است.

دکتر فلک الافلاکی رییس شورای اسلامی جدید کلانشهر اراک هم تخصیص اعتبار و تکمیل طرح‌های نیمه کاره کاهش آلودگی ورفع مشکلات طرح ۵۵ متری از اولویت شورای پنجم دانست.
در این مراسم از عباسی شهردار اراک قدردانی و بیاتیان به عنوان سرپرست شهرداری اراک معرفی شد.

عباسی تثبیت مدیریت شهری در دوره چهارم شورای اسلامی و همدلی بین کارکنان را عامل اصلی اجرای طرح‌های مختلف دانست وبیاتیان هم از تلاش مضاعف شهرداری اراک برای برطرف کردن دغدغه‌های مردم در حوزه شهری گفت.


انتهای پیام / ج

معرفی سرپرست شهرداری اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.