وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

تدوین سند توسعه صنعتی کشور/ نگاه ویژه به مناطق محروم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه مناسب راهبرد توسعه صنعتی کشور تهیه شده که در آن ، مجموعه طرح‌هایی برای هر استان پیش بینی شده و به طور عملی در استان‌ها اجرایی می‌شود.

تدوین سند توسعه صنعتی کشور/ نگاه ویژه به مناطق محرومبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود:تلاش دولت دوازدهم این است که در استان‌هایی که نیاز به تلاش بیشتری است خدمات بهتری ارائه دهیم.

وزیر صنعت با اشاره به ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: علیرغم منابع ارزشمندی که استان دارد، استان نسبت به ظرفیت‌ها از برخورداری مناسبی بهره‌مند نیست.

وی با اشاره به سرمایه گذاری در بخش صنعت استان تصریح کرد: ۱۳ هزار میلیارد تومان با پیشرفت صفر تا بیست درصد و در حوزه پیشرفتی بیشتر از چهل درصد، پنج هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده است، که مجموعا حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری صنعت در استان است.

شریعتمداری همچنین افزود: اگر این موضوع محقق شود، سهم صنعتی استان در کشور افزایش پیدا می‌کند و منجر به پیشرفت و ترقی استان می‌شود.

وزیر صنعت گفت: ما بسیار امیدواریم که در این دولت با تلاش و همت بیشتر، به اهداف بزرگتر برسیم و تلاش دولت بر این است که مجموع فعالیت‌های اجرایی برای رفاه و بهبود وضعیت مردم محقق شود.

وی از برنامه ریزی برای ساماندهی و بهبود وضعیت معادن خبر داد و گفت: قوانینی در حوزه بهره برداری از منابع معدنی نیز وجود دارد، که باید به نحو صحیح اجرایی شود.

شریعتمدرای با اشاره به شهادت شهیدان باهنر و رجایی و تاکید بر ارزش‌های والای این دو شهید تصریح کرد: امید است توفیق حرکت در راه شهدا را داشته باشیم.

سند توسعه صنعتی کشور تدوین شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.