اتحاد،آتش ترس را در اسرائیل شعله ور کرد

امام جمعه موقت سیرجان گفت :نگرانی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس امروز از هماهنگی نیروهای مقاومت در منطقه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام حسین حیدری امام جمعه موقت سیرجان  در خطبه های نماز جمعه  افزود : امروز شاهد شکستن هیمنه آمریکا در منطقه هستیم و حاکمان این کشور پشتیبان و کارگردان تمامی حوادث خونین سوریه از قبل تا کنون بوده و هستند و یکی از برکات امروز برای نابودی مستکبران هماهنگی نیروهای مقاومت در ایران ، عراق و حزب الله لبنان است که به یک ارتش بزرگ و منسجم تبدیل شده و این ارتش منسجم بر لب مرزهای اسرائیل چادر زده که موجب نگرانی و ترس اشغالگران فلسطین شده است .
حجت الاسلام  حیدری سیاست های خصمانه قدرت های استکباری را آتش برافروخته ای دانست که دامان خودشان را می گیرد و گفت : براساس آیات و روایات دینی ظلم و ستم نابود می شود و بانیان ظلم و ستم هم در آتش ظلم خود می سوزند و این مژده خداوند به بندگان خود است که محقق می شود.
وی با محکوم کردن جنایات در یمن و کشتار مردم مظلوم این کشور به دست آمریکا و آل سعود گفت : حاکمان کشورهای مدافع حقوق بشر و سازمانهای بین المللی با سکوت محض و خواب شیطانی هیچ حرکت و اقدامی برای جلوگیری از این همه جنایت و کشتار ندارند درحالی که همیشه با هیاهوی بسیار و تبلیغات دروغین خود را مدافع حقوق بشر می خوانند .
حجت الاسلام حیدری با اشاره به آغاز کار شوراها از آنان خواست ضمن همدلی و همراهی برای رفع مشکلات مردم تلاش بیشتر داشته باشند و در اجرای طرحها اولویت بندی کنند و اعتماد مردم را که بهترین سرمایه برای شوراها است جلب کنند.
امام جمعه موقت سیرجان با تبریک هفته دولت به مسئولین و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این هفته را یاد آور خدمات دولت به مردم عنوان کرد و گفت : ملت ما همیشه در صحنه همراه دولت و مسئولین بوده و هستند و استحقاق خدمات بیشتر را دارند و این هفته فرصت خوبی برای ارائه اطلاعات به مردم در قبال کارها و خدمات انجام شده هست .
وی همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) به سیره اهل البیت (ع)پرداخت و گفت : قرآن کریم سفارش به محبت اهل البیت و اطاعت از آنان دارد و مقام قرب الهی و رسیدن به سعادت دنیا و آخرت هم در همین سفارش قرآن کریم است .
در مراسم نماز جمعه امروز سیرجان آقای منصور مکی آبادی فرماندار سیرجان به مناسبت هفته دولت طرحها و خدمات قابل افتتاح در هفته دولت در این شهرستان را تشریح کرد و گفت : در این شهرستان 50 طرح عمرانی ، کشاورزی ، فرهنگی وآموزشی و تولیدی با اعتبار 550 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه در سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار