امام جمعه تکاب؛

آمریکا حامی داعش و گروه‌های تکفیری است

امام جمعه تکاب گفت:داعش و گروه‌های تکفیری روی دیگر سکه نفاق هستند که مورد حمایت دولت آمریکا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام و المسلمین عیسی برادری امام جمعه تکاب در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: ایام پر برکتی را در پیش رو داریم که از مهم‌ترین آنان می‌توان به ماه ذی‌الحجه و اهتمام به عبادت و خودسازی و روز عرفه اشاره کرد ،که در روز عرفه هر فردی می‌تواند به طور کامل از سوی خداوند متعال مورد عفو و رحمت قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین عیسی برادری با تبریک هفته دولت افزود: اغلب وزرای پیشنهاد شده به مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفتند و از تمامی مسئولان و سران دولت انتظار داریم تا سخنان مقام معظم رهبری را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهند و فرهنگ دینی و معیشت مردم را که از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروز ماست را مورد توجه قرار دهند.
وی گفت: کارشکنی دولت‌های غربی به ویژه دولت اسرائیل و آمریکا بر هیچ کسی پوشیده نیست و داعش و گروه‌های تکفیری روی دیگر سکه نفاق هستند که مورد حمایت دولت آمریکا هستند و این دولت در رأس تمامی کارشکنی‌های این گروه قرار دارد.
خطیب نماز جمعه تکاب بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل روز دنیا استقلال طلبی اقلیم کردستان عراق است که مشکلات بسیاری را می‌تواند به دنبال این موضوع ایجاد کند و و از سران این اقلیم خواستاریم تا با تحلیل‌های مناسبی پیش روند و به دنبال استقلال طلبی نباشند چرا که می‌تواند تبعات بسیاری را متوجه خود سازند.
وی تصریح کرد: از اعضای دور چهارم شورای شهر تکاب بسیار قدردانی می‌کنیم و انتظار داریم اعضای دور چهارم شورای این شهر بیش از پیش و بهتر از پیش وفاق و همدلی را در میان خود جاری کنند و تمامی اقدامات خود را بدون هیچ گونه تأثیرپذیری از دیگران پیش ببرند تا بتوانند به خوبی به شهرستان تکاب خدمت کنند.

انتهای پیام/م

داعش و گروه‌های تکفیری روی دیگر سکه نفاق هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.