ویکی‌لیکس فاش کرد: ابزار جاسوسی آمریکا برای راستی‌آزمایی صداقت شرکای اطلاعاتی این کشور

ویکی لیکس فاش کرد سازمان جاسوسی آمریکا ابزاری طراحی کرده است که با استفاده از آن، صداقت شرکای اطلاعاتی این کشور را راستی آزمایی می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه هیل، ویکی لیکس فاش کرد سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) ابزاری طراحی کرده است که با استفاده از آن، صداقت شرکای اطلاعاتی این کشور را راستی آزمایی می‌کند.

بر این اساس، ویکی لیکس به افشاگری درباره ابزاری پرداخت که سازمان سیا طراحی کرده است تا اطمینان حاصل کند شرکای اطلاعاتی این کشور به توافق برای به اشتراک گذاشتن همه ی اطلاعات بیومتریکی که در اختیار دارند پایبند می‌مانند.

ویکی لیکس نوشت: در دفترچه کاربری این ابزار که اکسپرس لین (ExpressLane) نام دارد آمده است. اکسپرس لین به گونه ای طراحی شده تا بروی سیستم هایی سوار شود که از سوی سازمان سیا برای شرکایش فراهم شده است. این برنامه بایستی از قبل نصب شده باشد و یا از راه بروز رسانی نرم افزار نصب گردد. این برنامه می تواند سیستم هایی را که مفاد توافق را رعایت نمی‌کنند از کار بیاندازد.

ویکی لیکس برای نخستین بار در ماه مارس به افشاگری درباره ابزاری پرداخت که سازمان سیا برای هک کردن رایانه ها در جهان استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

افشاگری جدید ویکی لیکس درباره سازمان سیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
امریکای خائن
آخرین اخبار