یزدانی: هدفم در مسابقات جهانی، نمایش کشتی ایرانی بود/ دعای مردم نبود، مدال طلا را کسب نمی کردم

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان گفت: هدفم در مسابقات جهانی، نمایش کشتی ایرانی بود و خدارا شکر این اتفاق رخ داد و توانستم مدال طلا را کسب کنم.

حسن یزدانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان درباره پیروزی مقابل حریف اسلواکی و کسب مدال طلا بیان کرد: کسب مدال طلا مسابقات جهانی را به مردم ایران تقدیم می کنم. من برای رسیدن به این مدال خیلی زحمت کشیدم و  محمد طلایی و رسول خادم نیز به من کمک کردند تا صاحب این مدال شوم.

او افزود: هدفم در مسابقات جهانی، نمایش کشتی ایرانی بود و خدارا شکر این اتفاق رخ داد و توانستم مدال طلا را کسب کنم.

یزدانی ادامه داد: من برای کسب مدال طلا به این مسابقات آمدم و برای اینکه هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذارم،  هیچ حریفی را دست کم نگرفتم و خدارا توانستم با پیروزی مقابل حریف اسلواکی به مدال طلا دست یابم.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان در پایان گفت: اگر دعای مردم نیود، به طور قطع به مدال طلا دست پیدا نمی کردم و خدارا شکر که توانستم دل مردم ایران را شاد کنم. پدر و مادرم در هر شرایطی مرا دعا می کنند و قطعا هر چه دارم از دعای خیر مردم است.

انتهای پیام/

 اظهارات یزدانی پس از کسب مدال طلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
این که ایران طلا برد باعث سربلندی همه ی ملت هست ولی این که شما گرفتی کشتی ایرانی نبود
شما جویباریها از کشتی فقط هل دادن حریف و از تشک بیرون کردنش رو بلدید هیچ فنی رو اجرا نمیکنید بهتر از هرکس خودت عیار و کیفیت طلای المپیک ت رو میدونی حسن خان یزدانی
این کشتی ایرانی نیست شما مازندرانیا فقط زیر گرفتن و هل دادن حریف و یاد میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۶:۱۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
شیر مرد ایران
آخرین اخبار