اختصاص 770 میلیارد ریال اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل ـ میانه

۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل ـ میانه اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ارتباط با پیگیری‌ها و مذاکرات صورت گرفته در مورد تغییرات جدی در وضعیت بودجه و تخصیص پروژه در مدت دو هفته آینده وزیر راه و شهرسازی از پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه بازدید می‌کند تا از نزدیک در جریان قرار بگیرد و بتوانیم در ارتباط با حل مشکلات راهکارهای اساسی ارائه کنیم.

وی افزود: این پروژه یکی از پروژه‌های بسیار مهم منطقه است که برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از طرح‌های اولویت‌دار دولت نیز محسوب می‌شود که به همین دلیل انتظار داریم با بررسی روند پیشرفت پروژه برای ادامه جدی این پروژه برنامه‌ریزی‌های اساسی اتخاذ شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اتمام پروژه راه‌آهن اردبیل یکی از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های مردم است که به همین منظور پیگیری‌های لازم در این ارتباط بسیار مورد توجه قرار گرفته که امیدواریم بتوانیم با پیگیری‌های انجام یافته به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کمبود اعتبارات یکی از دلایل اصلی به تعویق افتادن اجرای این پروژه بسیار مهم و اساسی بوده که در طول یک سال گذشته پیگیری‌های لازم و اساسی برای اخد اعتبارات کافی و مورد نیاز در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون اعتباری در حدود 770 میلیارد ریال به این پروژه مهم اختصاص یافته که با پیگیر‌ی‌های انجام یافته انتظار می‌رود اختصاص تمام مبالغ پیش‌بینی شده را شاهد باشیم و بتوانیم زمان‌بندی مناسبی در ارتباط با اجرای این پروژه داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ع

پروژه راه‌آهن اردبیل ـ میانه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار