کسب مقام نخست همرکابان در مسابقات تیمی امدادی

تیم همرکابان مقام نخست دور تیمی امدادی مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری کوهستان را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مسابقه تیمی امدادی از سری مسابقات مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری کوهستان استان قم یادواره مدافع حرم شهید محسن حججی روز جمعه در پیست بوستان جوان برگزار شد.

در این مسابقات تیم همرکابان الف با ترکیب مسعود کریمی، علی افشار، حامد هاشم پور و علی ایرانمنش به مقام قهرمانی رسید و تیم دوم باشگاه همرکابان با ترکیب مصطفی حسین زاده، یزدان مکرم، ابوالفضل سرکشیان و امیررضا شریعتی در جایگاه دوم قرار گرفت.

تیم جاینت با ترکیب حسین مظفری، محمدمهدی شمس، عرفان عباسی و محمد انیسی در جایگاه سوم مسابقه تیمی امدادی قرار گرفت اما در مسابقه دورحذفی مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری کورسی فم در بلوار ترنم بوستان جوان علی ایران منش در صدر رده بزرگسالان ایستاد.

علی افشار و مسعود کریمی ۲ رکابزن دیگری بودند که در مسابقات دور حذفی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند اما در رده سنی جوانان این محمد مهدی شمس بود که توانست با بهترین رکورد، عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

این در حالی است که مسابقات لیگ دوچرخه سواری استان قم معمولاً در طول سال طی ۵ مرحله و در دو بخش کوهستان و دور حذفی برگزار می‌شده که امسال با اضافه شدن مسابقات تیمی امدادی و حضور پرتعداد دوچرخه سواران بر کیفیت این مسابقات افزوده شده است.

تیم‌های جاینت، همرکابان، اسکات تاکتیک و شینا تورنادو از تیم‌هایی هستند که با حمایت بخش خصوصی امسال و در سال‌های اخیر در لیگ دوچرخه سواری قم فعال بوده‌اند البته قم در این رشته در سطح کشور در بخش کوهستان صاحب جایگاه است اما در بخش جاده استانی فعال محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام/ح

لیگ دوچرخه سواری کوهستان استان  روز جمعه در پیست بوستان جوان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار