سودآوری کلان در انتظار مازندران

استاندار مازندران گفت: با عملی شدن منطقه آزاد تجاری در بندر امیر آباد شهرستان بهشهر، سود آوری کلان عاید مازندران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فلاح  استاندار مازندران در حاشیه مراسم آغاز عملیات فاز دوم بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه گفت: با عملی شدن منطقه آزاد تجاری در بندر امیر آباد شهرستان بهشهر، سود آوری کلان عاید مازندران خواهد شد و ضریب اشتغال جوانان منطقه نیز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: مبلغ یک میلیارد تومان در هفته دولت امسال به حوزه سلامت اختصاص داده شد که بیش از ششصد میلیارد تومان آن،  به ساخت بیمارستان و خانه بهداشت و مابقی به خدمات استاندارد و بهبود کیفیت در بخش درمان اختصاص یافته است.

استاندار مازندران توجه به اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان را از اهم وظایف متولیان امر در گلوگاه دانست و گفت: ناحیه صنعتی یکی از مناطق خوب استان در شرق مازندران است که ایجاد کارخانه و ایجاد فرصت شغلی می توان خدمات شایسته ائی برای جوانان این شهرستان ارائه کرد.

ربیع فلاح از به حرکت در آمدن چرخ منطقه آزاد تجاری در شرق مازندران خبر داد و افزود: شرق مازندران بواسطه دریا ، راه آهن و جاده بین المللی تهران به مشهد مقدس در کنار محور مواصلاتی مازندران به استان های جنوبی و  شرق کشور مستعد سرمایه گذاری سرمایه گذاران و جذب توریست است.

وی گفت : دسترسی ارزان و سریع به جنوب و شرق کشور از طریق کریدور شمال به جنوب در مازندران بهترین فرصت برای تحقق سیاست کلان دولت یازدهم در امر تجارت واردات و صادرات است.  

انتهای پیام/آ

رونق اقتصادی و اشتغال در انتظار مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار