فعالیت‌های پژوهشی در راس برنامه فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان؛ برنامه‌های آموزشی و تربیتی درکنارفعالیت‌های پژوهشی راهی موثربرای فرهنگسازی این فعالیت‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد شیرزادمدیرکل آموزش وپرورش استان یزد در همایش تجلیل از آینده سازان و پژوهشگران دانش آموزی مهریزگفت: شناسایی و تشویق پژوهشگران دانش آموزی راهی موثر در فرهنگ سازی و گسترش آن فعالیتها است.

شیرزادپیگیری معلمان درزمینه‌های علمی پژوهشی راضروری دانست وافزود: در آموزش و پرورش و مدارس فعالیت‌های پژوهشی خوبی در زمینه‌های مختلف توسط دانش آموزان با همکاری فرهنگیان انجام گرفته که پیگیری آن توسط معلمان در سال تحصیلی جاری ضروری است.

مدیر کل آموزش و پرورش یزد گفت: پژوهشسرا‌های دانش آموزی در اکثر مناطق و شهرستان‌های استان با حضور مربیان مجرب و دانش آموزان علاقمند در طول سال فعالیت دارند.

شیرزادبه حمایت ازطرح‌های دانش آموزی اشاره کردوافزود: حضور فعال دانش آموزان دختر و پسر در پژوهش سرا‌های دانش آموزی و ارائه طرح‌های مختلف با نظارت مسئولان گویای توانایی‌های موجود در استان است و باید همچنان مورد حمایت قرار گیرند.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز گفت: تربیت دینی دانش آموزان در کنار فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی باید همواره مدنظر مسئولان اجرایی و فرهنگیان قرار گیرد و نظار و پیگیری لازم بعمل آید.

حجت الاسلام محی الدینی تصریح کرد: کار‌های پژوهشی و تجلیل از آینده سازان بخاطر موفقیت در مسابقات فرهنگی و علمی نقش مهمی در ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین نسل جوان دارد.

در ادامه فرماندار مهریز و همچنین مدیر آموزش و پرورش این شهرستان بر همکاری فرهنگیان و اولیای دانش آموزان در اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی و پژوهشی قدردانی کردند.

در پایان این همایش که هزینه آن توسط خیر 'فرهی فر' انجام گرفت به ۹۴ نفر از دانش آموزان برتر مهریز که در فعالیت‌های علمی و پژوهشی فعالیت داشته اند با لوح سپاس و هدایایی قدردانی بعمل آمد.

لازم به ذکر است مهریز ۹ هزار دانش آموز و ۱۰۰ مدرسه دارد.

انتهای پیام/ص

مدیرکل آموزش وپرورش یزد: فعالیتهای پژوهشی، محور برنامه فرهنگیان باشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار