مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان:

۲۷۰ میلیارد تومان طرح آب و فاضلاب در لرستان در دست اجراست‌

در سال ۹۵ تمام طرح‌های تعهد داده شده شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان اجرایی شد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کرموند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان عصردیروز در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر الشتر با اشاره به اینکه سال گذشته تمام طرح ‌های تعهد داده شده ما اجرایی شد، اظهار داشت: در سال ۹۶ نیز شاهد آغاز پروژه‌های متعددی در بخش آب و فاضلاب هستیم و تاکید استاندار بر احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرستان‌ها و خواسته خود مردم سبب تلاش مضاعف برای تکمیل طرح ‌های فاضلاب شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت لرستان شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۴ تصفیه خانه از مجموع ۵ تصفیه خانه شهرهای استان عنوان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی تصفیه خانه‌های شهر های نورآباد، الشتر، دورود و کوهدشت آغاز شده و در آینده‌ای نزدیک نیز عملیات اجرایی تصفیه خانه شهر ازنا نیز اعلام رسمی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان با اشاره به تامین اعتبار این پروژه‌ها از محل اسناد خزانه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه نگرانی برای تامین اعتبار این پروژه‌ها وجود ندارد و در راستای اجرایی کردن شعارهای دولت آب، فاضلاب و محیط زیست سه شعاری هستند که به دنبال جهش مثبت این شاخص‌ها در استان هستیم.

کرموند افزود: در حال حاضر حدود ۲۷۰ میلیارد تومان طرح واگذار شده آب و فاضلاب در لرستان وجود دارد که این رقم منهای اعتبارات داخلی در بخش آب و فاضلاب است که تقریبا ۴ برابر اعتبارات مصوب امسال است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان سلسله نیز ۲۷ میلیارد تومان طرح فعال داریم، عنوان کرد: این رقم نیز ۱۳ برابر اعتبار مصوب یک سال شهرستان سلسله است.

انتهای پیام/ د

آغاز عملیات اجرایی ۴ تصفیه خانه در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
طرح فاضلاب دورود نزدیک ۱۰سال است در حال اجراست چه ربطی به این دولت داشت .
آخرین اخبار