پوریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گوشت را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای به نرخ دولتی بخرید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده گفت: با توجه به نوسانات نرخ گوشت در قصابی ها از مردم تقاضا می شود که گوشت مورد نیاز خود را از با نرخ مصوب از فروشگاه ها خریداری نمایند.

منصوریان: گوشت را از فروشگاه های زنجیره ای بخرید/ واردات گوشت قرمز افزایش یافتمنصور پوریان رئیس شورای تامین‌کنندگان دام زنده در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش واردات گوشت قرمز خبر داد و گفت:  طی هفته های اخیر واردات لاشه از 40 به 100 تن افزایش یافته است.

وی  افزود: با توجه به کوچ عشایر غرب کشور که بالاترین حجم تولید را به خود اختصاص داده اند، عرضه لاشه بره به صورت انبوه در بازار انجام می شود که این امر تأثیر مثبتی در روند قیمت ها خواهد داشت.

پوریان از تأثیر جزئی عرضه لاشه‌های وارداتی بر بازار داخل بیان کرد: سیستم قصابی‌ها توان رقابت با شرکت های بسته بندی و فروشگاه‌های زنجیره ای را ندارند از این رو تنها استمرار در عرضه های گوشت های وارداتی می تواند نتیجه مثبتی بر روند بازار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نرخ هرکیلو لاشه داخلی از 36 به 35 هزار تومان کاهش یافته ، بیان کرد:  هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 55 تا 56 هزار تومان در قصابی ها عرضه می شود که از این رو تقاضا داریم مردم از فروشگاه های زنجیره ای و میادین با نرخ مصوب خریداری نمایند.

رئیس شورای تامین‌کنندگان دام زنده  با اشاره به اینکه بیشتر کشتارهایی که در قصابی ها انجام می شود، مربوط به لاشه میش است، تصریح کرد: کیفیت میش از گوشت بره پایین تر است در نتیجه با قیمت کمتری باید به مردم عرضه شود .

به گفته وی نرخ هر کیلو گوشت میش باید کیلویی 24 هزار تومان باشد و این درحالی است که با قیمت های بالاتری به مردم عرضه می شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت عرضه گوشت در بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار