نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

ماندن با ذلت هیچ ارزشی ندارد/الزامات اقتصاد مقاومتی توجه به فرهنگ تولید و مصرف داخلی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ماندن با ذلت هیچ ارزشی ندارد،شمن از پیکر شهدای ما نمی‌ترسید بلکه هراس از اهداف آن داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیشب در مراسم ویژه روز اصناف با استناد به آیه‌ای از قرآن کریم مبنی بر اینکه اگر به خدا کمک کنید خدا نیز به شما کمک خواهد کرد، اظهار داشت: خدا به کمک ما نیاز ندارد بلکه منظور از کمک به خدا همان کمک به دین خدا است که مدنظر باید باشد.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های کمک به دین خدا تذکر لسانی بوده و این امر وظیفه همگانی است، گفت: انقلاب اسلامی نمونه کمک به دین خدا است که رهبر کبیر انقلاب اسلام پدید آورد.

وی با یادآوری تلاش مردمی در دوران هشت سال دفاع مقدس، اتفاقات طبیعی از جمله سیل و زلزله در کشور و حمایت و کمک به عتبات و عالیات و مدافعان حرم گفت: کمک به این امور توسط بازاریان، اصناف و خیران ممکن شده و به حق اصناف افرادی هستند که با اموال خود به دین خدا کمک می‌کنند.

امام جمعه تبریز با تاکید به اینکه اگر بازار و اصناف در زمان انقلاب نبودند قطعاً انقلاب با این سرعت محقق نمی‌شد، افزود: انقلاب در حال حاضر به کمک اصناف نیاز دارد و همیشه اصناف در کنار انقلاب بوده و خواهند ماند.

شهید حججی زندگی با عزت را ترجیح داد

وی اذعان داشت: یکی دیگر از راه‌های کمک به دین خدا گذشت از جان است به طوریکه در هشت سال دفاع مقدس  نوجوان ۱۳ ساله شناسنامه خود را تغییر می‌داد تا به جبهه برود و جان خود را در راه دین خدا فدا کند، البته امروز نیز جوان ۲۴ ساله‌ای مانند شهید حججی برای عزت اسلام جان خود را می‌دهد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به هفته دولت و نامگذاری این هفته به خاطر دو شهید بزرگوار، رجایی و باهنر افزود: دشمن از پیکر شهدای ما نمی‌ترسد بلکه هراس از اهداف آن دارد که خواست آنها را از سر راه بردارد.

وی اضافه کرد: شهدایی مانند باهنر، رجایی و یا شهدای محراب موجب ترس دشمنان شده بودند و همواره وجود آنها لرزه به اندام دشمن انداخته است.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز کرد: در هفته دولت قرار داریم و این فرصت را غنیمت شمرده‌ایم تا از دولت بخواهیم  به موضوع اقتصاد توجه ویژه داشته باشد و بیشتر تمرکز روی تولید ملی به شرط کیفیت‌بخشی داشته باشد.

وی با تاکید به اینکه ما نباید نیاز به محصولات خارجی داشته باشیم، گفت: الزامات اقتصاد مقاومتی توجه به فرهنگ تولید و مصرف داخلی است.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.