اعلام نتایج مسابقات آزاد تکواندو جوانان و بزرگسالان

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه برترین‌های مسابقات آزاد تکواندو جوانان و بزرگسالان این استان را معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مهدی همتی رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه گفت:مسابقات آزاد تکواندو جوانان و بزرگسالان استان با حضور 64 نفر شرکت کننده برگزار شد.

وی ادامه داد: امیرحسین گندمکار، پویا شکری، سید‌حسن موسوی و امید نظر‌آبادی منتخبان وزن 54- کیلوگرمی این دوره از رقابت‌ها بودند.

وی امیرحسین حسینی‌افخم و شایان کرمی را نفرات نخست و دوم وزن 58- معرفی کرد و افزود: شاهین مومیوند و علی‌رضا حیدری مشترکن جایگاه سوم این وزن را از آن خود کردند.

به گفته همتی، علی عابدزاده، مهرداد یزدانی، آرمان امیریان و سهیل مرادی در وزن 63- کیلوگرم و میثم عطوفت، محمد گودرزی، مهدی رحیمی تختگاهی و احسان ولیان‌پور در وزن 68- کیلوگرم جزو برترین‌ها مسابقات آزاد تکواندو جوانان و بزرگسالان استان کرمانشاه بودند.

این مسؤول بیان کرد: محمد صادقی‌راد، سروش صفری، محمد زین‌الدین و سید‌مصطفی دو‌آبی در وزن 74- کیلوگرم و امیررضا ایلخانی، نیما منصوری، پیام ظاهری و میلاد کهراریان در وزن 80- در این دوره از بازی‌ها صاحب مقام شدند.

وی امیررضا رضایی‌کنگربانی، آرمین عزیزیان، بهنام عزیزی‌محمودی‌نیا و هامان پاداش را منتخبان وزن 87- معرفی و بیان کرد: کورش صدیقی‌جنگیزه، مجتبی محسنی‌نسب، علی رستمی و ایمان حیدری در وزن 87+ عنوان نفرات برتر را به خود اختصاص دادند.

 

انتهای پیام/ز

نتایج مسابقات آزاد تکواندو اعلام شد

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار