حبیبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

راه نجات اقتصاد کشور، مردمی کردن و دوری از اقتصاد دولتی و نفتی است

دبیرکل حزب موتلفه گفت: راه نجات اقتصاد کشور، مردمی کردن و دوری از اقتصاد دولتی و نفتی است .

محمدنبی حبیبیمحمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قسمت‌هایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای دولت دوازدهم مبنی بر اینکه جهت گیری‌ها باید از «اقتصاد رانتی و نفتی» به «اقتصاد مولّد و مردمی» تغییر یابد، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب موضوع مهم نجات اقتصاد کشور از نفت مطرح بود و اقداماتی هم در این زمینه صورت گرفته است.

اتکای اقتصاد به نفت تهدید است

وی ادامه داد: به نظرم اتکای اقتصاد کشور به نفت افزون بر اینکه مانع از دستیابی به  اقتصاد مولد می‌شود، به عنوان خطری از سوی دشمنان مطرح است که ما را با نخریدن نفت و فشار برای کاهش قیمت آن،  تهدید می‌کنند.

حبیبی اضافه کرد: توصیه‌های رهبری در این زمینه مهم و حکیمانه است، امیدواریم دولت با حرکت به سمت مردمی کردن اقتصاد این مسئله را حل کند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: راه نجات  اقتصاد کشور، مردمی کردن و دوری از اقتصاد دولتی و نفتی است که  می توان با برنامه، اقتصاد دولتی فعلی را به مردمی تبدیل کرد.

ارتباط برنامه‌ریزی شده دولت با مردم اعتماد آنان را افزایش می‌دهد

وی با اشاره به بخشی دیگر از بیانات رهبری مبنی بر اینکه «داشتن بخش ارتباطات مردمی قوی» و «سفرهای استانی» بسیار خوب و مفید است، تصریح کرد: ارتباط برنامه ریزی شده با مردم بوسیله دولت، اعتماد آنان را افزایش می‌دهد و دولت هم از مشکلات مردم بهتر مطلع خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه ممکن است در همین ارتباط، از طرف  مردم  راه حل‌هایی هم برای مشکلات ارائه شود، گفت: فقط نباید ارتباط گیری با مردم در تهران انجام شود، سفرهای استانی  اعضای دولت تاثیر مطلوبی در حل مشکلات کشور دارد.

سیاست‌های انتخابات و شناسایی نامزدها در دستور کار موتلفه

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره جلسات تشکل حزب متبوعش برای انتخابات 98 ، اظهار داشت: هنوز تصمیم مشخص انتخاباتی  اتخاذ نشده فقط تبادل نظر اولیه درباره سیاست‌های انتخاباتی برای  شناسایی نامزدها و دیگر موضوعات آغاز شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا جلسه‌ انتخاباتی حزب موتلفه در مراکز استان‌ها هم پیگیری می‌شود، گفت: بله، حزب موتلفه در تمام استان‌ها نمایندگی رسمی و دبیر مشخص دارد و قست عمده کار ما در انتخابات را دبیران استانی و همکاران آنان انجام می‌دهند .

حبیبی درباره رایزنی انتخاباتی با سایر اصولگرایان، خاطر نشان کرد: ما فعلا مباحث داخلی را آغاز کرده‌ایم و رایزنی با سایر اصولگرایان هنوز انجام نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
نه داداش گلم . خواب دیدی خیر باشه . مشکلات بیکاری کشور ما خیلی پیچیده شده و به این راحتیا حل نمیشه . فقط حیف جوونا که دارن داغون میشن.
آخرین اخبار