مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی؛

جذب 335نفر معلم در آموزش و پرورش خراسان شمالی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت : 335معلم در آموزش و پرورش استان خراسان شمالی جذب می شوند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ براتعلی حاتمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گفت:در آزمون دانشگاه فرهنگیان 670 نفر دعوت به مصاحبه شدند که از این تعداد 335 نفر بعنوان معلم در آموزش و پرورش استان جذب شدند که از 7 تا 13 شهریورمصاحبه ان ها در محل دانشگاه فرهنگیان بجنورد انجام می شود.

وی از سنجش دانش آموزان قبل از ورود به پیش دبستانی خبر داد و گفت :10 هزار نفر از دانش آموزان باید قبل از ورود به پیش دبستانی  سنجش شوند که این سنجش از 15 مرداد شروع و تا پایان شهریور ماه جاری ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه 5 مرکز رفاهی ، خدماتی به مساحت 7 هزار متر مربع در استان وجود دارد افزود : 3 مرکز در حال بهره برداری و 2 مرکز در حال ساخت است.

حاتمی گفت : در هفته دولت و مهر ماه سال جاری 37 کلاس شهری و 92 کلاس روستایی با اعتباری افزون بر 27 میلیارد و 785 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.


سفر وزیر آموزش و پرورش به خراسان شمالی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده دولت روز سه شنبه برای افتتاح برخی از پروژه ها در هفته دولت به بجنورد سفر می کند.

وی در ادمه از طرح ویژه نوآموزان دو زبانه در مناطق محروم خراسان شمالی خبر داد و افزود : برای این تعداد دانش آموزان 2 هزار و 500 بسته آموزشی حمایتی برای این تعداد دانش اموزان فرستاده شده است.

حاتمی افزود : 150 میلیون تومان اعتبار برای دانش آموزان در مناطق محروم تخصیص یافته که صرف خرید کتاب و لوازم مدرسه شده است.

وی به اردوی جهادی دانش آموزان «طرح هجرت»اشاره کرد و افزود : هزار و 500 نفر روز فعالیت دانش آموزان درحوزه بهسازی و زیباسازی مدارس را داشتیم که هنوز هم مشغول به کار هستند.

گفتنی است : سال آینده 3 مرکز عشایری در حوزه اول و دوم متوسطه در مراوه تپه و 3 مورد در مانه وسملقان که از محل اعتبارات رهبری ، استانی و دولتی است ، به بهره برداری می رسد.


انتهای پیام/آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.